اخبار ورزشی

مهدی قائدی در راه بازگشت به الاهلی امارات!/ ادعای روزنانه الخلیج در رابطه با بازگشت این بازیکن ایرانی

مهدی قائدی مهاجم تیم شباب الاهلی امارات در این فصل به صورت قرضی به استقلال پیوست تا آبی پوشان را تا قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی همراهی کند، البته این فصل برای استقلالی ها پایان خوبی نداشت و آبی پوشان تهرانی نه تنها در لیگ برتر بلکه در جام حذفی نیز به رقیب دیرینه خود پرسپولیس به جام دست پیدا نکردند.

با ناکامی بزرگ استقلال، شرایط این تیم برای فصل آینده نامشخص است. گفته می شود پس از جلسه باشگاه استقلال که فردا برگزار می شود، تکلیف بودجه فصل آینده این تیم، مدیریت باشگاه و سپس کادر فنی و بازیکنان مشخص می شود.

با وجود این به نظر می رسد جدایی قائدی از استقلال قطعی است. این بازیکن پس از پایان جام حذفی با انتشار پیامی در اینستاگرام خود به نوعی با استقلالی ها خداحافظی کرد.

در همین رابطه روزنامه «الخلیج» امارات از سرنوشت قائدی خبر داد و نوشت: قائدی پس از اتمام قرارداد قرضی خود در استقلال به (شباب الاهلی) بازخواهد گشت. او در استقلال سطح خوبی را  از خود نشان داد و با 12 گل و 8 پاس گل در مجموع 20 گل استقلال تاثیرگذار بود و در بین گلزنان لیگ کشورش قرار گرفت.

حجت کریمی مدیرعامل موقت باشگاه استقلال مدتی پیش برای گفت و گو برای ادامه کار قائدی در فصل آینده به امارات سفر کرد.

در صورت تایید گزارش روزنامه الخلیج، به نظر می رسد مسئولان باشگاه شباب الاهلی با درخواست استقلال مخالفت کرده و قصد دارند بازیکن بوشهری را به امارات بازگردانند.

شباب الاهلی فصل گذشته قهرمان لیگ ADNOC امارات شد و فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا