اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

رایزنی باقری و لاوروف درباره ارتقای همکاری‌ های چند جانبه

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در تماس تلفنی با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ،مراتب تسلیت و همدردی خود را به مناسبت شهادت رئیس جمهور و وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد.

وزیر امور خارجه روسیه و سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان با تاکید بر تقویت مناسبات و روابط دوجانبه، درباره برنامه‌ریزی و ارتقاء همکاری‌های چند جانبه در روزهای آتی گفتگو و رایزنی کردند.

به گزارش ایسنا، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در تماس تلفنی با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ،مراتب تسلیت و همدردی خود را به مناسبت شهادت رئیس جمهور و وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد.

سرگئی لاوروف در این تماس تلفنی همچنین بر اهتمام، عزم و اراده کشورش در پیگیری و تقویت مناسبات دو کشور تاکید کرد.

علی باقری نیز در این‌گفتگوی تلفنی، ضمن تشکر و قدردانی از ابراز همدردی مقامات عالی روسیه و اعلام آمادگی این کشور به منظور همکاری در عملیات جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان، اظهار کرد: چند جانبه‌گرایی و تقویت روابط بین‌المللی انتخاب راهبردی دو کشور ایران و روسیه برای شکل دهی به جهانی عادلانه است و دراین مسیر هر کشوری بر اساس ظرفیت ها و توانمندی هایش ایفای نقش خواهد کرد. 

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته با قوت در این مسیر گام بر می دارد.

وزیر امور خارجه روسیه و سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان همچنین با تاکید بر تقویت مناسبات و روابط دوجانبه، در خصوص برنامه‌ریزی و ارتقاء همکاری‌های چند جانبه در روزهای آتی گفتگو و رایزنی کردند.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا