اخبار روز

پیشنهاد عجیب و غریب دولت برای خانه دار شدن!

سید مهدی هدایت درباره آخرین اقدامات قرارگاه جهادی مسکن گفت: اردوی جهادی مسکن در حال اجراست و بخشی از مشکل است. محل اقامت در این اردو اساتید دانشگاه نیز تحت نظر خواهند بود.

وی افزود: وظیفه اردوی جهادی اسکان همواره پیگیری موضوع اسکان است. شهر تهران و همچنین طبق تفاهم نامه ای که با دانشگاه داریم، مفاد این تفاهم نامه در خصوص مسکن نیز در این اردو مطرح می شود.

هدایت درباره فروش کنتورهای مسکن در بورس توضیح داد: منابع خرد کشور در حال حاضر مخالف هستند اقتصاد کشور یعنی به سمت دلار، سکه و طلا می رود و بازار این اجناس را به هم می زند. در فروش پیشخوان خانگی در بورس، فرد می تواند به مرور زمان صاحب خانه شود. با فروش کنتور مسکن در بورس، منابع خرد در سراسر اقتصاد میدان یعنی تولید، حرکت می کند و مردم امیدوارند صاحب شوند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: فروش کنتورهای خانگی در سکوی بورس انجام می شود و سال گذشته زیرساخت های این کار را فراهم کردیم. ما سعی می کنیم پروژه هایی را که در بورس عرضه می کنیم و همگی مجوز و مدرک دارند و پایه آن ریخته می شود، انجام دهیم تا مردم رشد این پروژه ها را ببینید و امید سرمایه گذاری بیشتری داشته باشید.

وی در ادامه تاکید کرد: وقتی پروژه تمام شد و فرد بخشی از خانه را خریداری کرد یا به مرحله ای می رسد که می تواند یک واحد بخرد و اگر نتواند یک مدیر بازار داریم که درصد را می گیرد. خانه. خرید در بورس به قیمت روز مالک خرید و یک می تواند پول در پروژه های جدید سرمایه گذاری کنید و با انجام این کار در نهایت می توانید در یک پروژه صاحب خانه شوید.

هدایت تاکید کرد: مسکن موتور محرکه اقتصاد کشور است. وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری و خرید مسکن در بورس باعث ایجاد درآمد و زمینه به جای بازار نشان به سمت تولید و استخدام حرکت کردن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا