اخبار روز

راه حل دانشمندان هندی برای رانندگی در مه

دانشمندان هندی الگوریتم جدیدی را در قالب سخت افزار به این سیستم اضافه کرده اند به نام Field Logic Gate Array (FPGA) که می تواند راننده را از چند دقیقه قبل از نقاط کور یا موانع مطلع کند و به او امکان می دهد از نزدیک شدن به آن مطلع شود. میدان دید مه آلود در هنگام رانندگی عکس العمل مناسب نشان دهید.

دانشمندان هندی موفق به توسعه یک الگوریتم کارآمد شده اند که امکان رانندگی در مه را فراهم می کند و خطر تصادفات را کاهش می دهد.

به گزارش برنا، دانشمندان هندی موفق به توسعه الگوریتم کارآمدی برای رانندگی در مه و کاهش خطر تصادف شده اند. سیستم کمک راننده پیشرفته (ADAS) مجموعه ای از فناوری های الکترونیکی است که به رانندگان کمک می کند تا با خیال راحت تر رانندگی کنند.

سیستم مذکور مجهز به سنسورها و دوربین های متعدد است و نقاط کور، خطاهای راننده یا موانع نزدیک را تشخیص می دهد و در صورت هشدار امکان پاسخگویی به موقع را فراهم می کند. دقت تشخیص این سیستم خیلی بالا نیست و اطلاعات فعلی را در اختیار راننده قرار نمی دهد.

محققان الگوریتم جدیدی را در قالب سخت افزار به این سیستم اضافه کرده اند به نام Field Logic Gate Array (FPGA) که می تواند چند دقیقه قبل راننده را از نقاط کور یا موانع مطلع کند و به او اجازه می دهد تا از نزدیک شدن به این سیستم مطلع شود. میدان دید مه آلود و پاسخ لازم

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا