اخبار روز سینما

راز تجاوز توسط یک کارگردان به “ریحانه پارسا” فاش شد!/ او در ۱۶ سالگی مورد تجاوز قرار گرفت

به گزارش پی ام آپ، ماجرای ریحانه پارسا علیه کارگردان ایرانی که در سن 16 سالگی به او تجاوز کرده جنجالی شده و معلوم نیست این ادعای ریحانه پارسا صحت داشته باشد یا خیر.

ریحانه پارسا راز تجاوز خود را فاش کرد و نام فردی که به او تجاوز کرد را در اینستاگرام اعلام کرد.

ریحانه پارسا که چندی پیش ایران را ترک کرد، مدتی است با انتشار پست ها و استوری هایی که معلوم نیست صحت دارد یا نه، جنجال برانگیز شده است و مانند بسیاری دیگر قصد دارد با این اقدامات علنی شود.

ازدواج ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در اسفند 1377 در تهران به دنیا آمد. پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار با 2 خواهر کوچکتر است.

ریحانه پارسا دارای دیپلم بازیگری از هنرستان سوره است و فعالیت هنری خود را در تئاتر هنرستان سوره آغاز کرد.

او با بازی در نقش دختری به نام لیلا در سریال پدر در کنار سینا مهراد، لعیا زنگنه و مهدی سلطانی به شهرت رسید.

به گفته خودش از بین 250 داوطلب برای این نقش انتخاب شده و از این بابت بسیار خوشحال است. ریحانه پارسا به غیر از بازیگری در عکاسی هم فعالیت‌ میکند و به مطالعه کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه دارد.

پس از پایان سریال، ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا تمامی عکس های مربوط به سریال پدر را در صفحه اینستاگرام خود حذف کرد و مجموعه ای از عکس ها را منتشر کرد که در آن اسپانسر مشخصی دارد و معلوم بود عکس ها را برای تبلیغات اسپانسر در پیجش منتشر کرده است.

مشهودترین عکس های جدید ریحانه پارسا ظاهر متفاوت او با تصویری است که در سریال پدر به نمایش گذاشت که مخاطبان به این تغییر واکنش نشان دادند. طبق معمول نظریات موافق و مخالف شکل گرفت و با توجه به شایعات ادامه سریال پدر این سوال مطرح شد که آیا او می تواند در سریال بعدی پدر (پدر 2) او میتواند با این ظاهرش ایفای نقش کند یا ممنوع التصویر می شود؟

واکنش گروه سازنده سریال انتشار عکسی از ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرام سریال پدر با این عنوان بود: «ما عاشق نقش ها شدیم نه بازیگران» و تلویحا از حذف شدن این بازیگر خبر دادند.

از طرفی ریحانه پارسا با انتشار عکسی از تهیه کننده و کارگردان این سریال در اینستاگرامش نوشت: دستت رو میبوسم تا ابد مدیون اعتماد این دو عزیزم من ریحانه پارسا دختری که از الان تا ابد اگر کسی او را از سریال پدر بشناسد (این را هرگز فراموش نمی کند) از این پست می گویم که اگر این روزها عکسی دیده شده که با عکس چند ماه اخیر بسیار متفاوت است، بدون جبهه خاص و موضع گیری بوده و صرفاً یک توجیه است که ریحانه پارسا هیچ شباهتی به لیلای سریال پدر ندارد. در مورد ازدواج جنجالی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی می‌توان گفت که چند ماه پیش در جریان شیوع ویروس کرونا در کشور با هم ازدواج کردند.

لازم به ذکر است مهدی کوشکی پیش از این دو بار ازدواج کرده و یک پسر دارد و 17 سال از ریحانه پارسا بزرگتر است.

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی با واکنش های کنایه آمیزی از سوی برخی بازیگران روبرو شد. اما ریحانه پارسا و مهدی کوشکی همیشه عکس های این دو و عاشقانه شان را در فضای مجازی منتشر می کردند و در این مدت سوژه بسیاری از رسانه ها شدند و حتی در برخی از نظرات خود جنجال به پا کردند و با واکنش های منفی مواجه شدند. انجام داد

حدود 2 ماه بعد، ازدواج این زوج هنری به بن بست رسید و ریحانه پارسا و مهدی کوشکی این عکس ها را از صفحه اینستاگرام خود حذف کردند و سرانجام در یک بعدازظهر تابستانی ریحانه پارسا با انتشار ویدئویی خبر جدایی آنها را تایید کرد. و در پایان برای مهدی کوشکی آرزوی سلامتی کرد.

پس از جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی، ویدیویی از روزبه بمانی خواننده سرشناس کشورمان با ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شد و همه بر این باور بودند که بمانی عشق جدید ریحانه پارسا است. اما این هنرمند با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد از فردی که این ویدئو را منتشر کرده شکایت کرده و مدعی شده که فرد خاطی در مقابل این ویدئو قصد اخاذی از وی را داشته است.

ریحانه پارسا پس از مدتی راهی ترکیه شد و با ادعاهای جنجالی و پست های عجیب، انگار مسیر زشتی را برای زندگی‌اش ژی می‌کند.

گردآوری شده از فرتاک نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا