اخبار روز سینما

ترفندهایی برای جوانی و شادابی پوست!/فاش شدن راز زیبایی زنانی که در 50 سالگی پوست 25 ساله دارند!

پوست زیبا و جوان برخی از خانم های میانسال نشان دهنده روش های موثری است که برای جوان سازی پوست خود استفاده می کنند، پس با خیال راحت می‌توانید از این ترفندها استفاده کنید.

هم مردان و هم زنان در مصر باستان به دنبال پیروی از یک روال زیبایی بودند و مراقبت از پوست و مو به عنوان یکی از ضروری ترین بخش های روتین روزانه خود بودند. اگرچه بسیاری از ما می دانیم که مصریان باستان به ظاهر خود اهمیت زیادی می دادند، اما بسیاری از ما ممکن است از این که بدانیم هنوز هم می توانیم از برخی از تکنیک های زیبایی آنها استفاده کنیم شگفت زده شویم.

 

استفاده از شیر و عسل

ملکه زیبایی به نام کلئوپاترا برای جوان نگه داشتن پوست خود از شیر و عسل استفاده کرد. عسل دارای خواص ضد باکتریایی است که آکنه را از روی پوست پاک می‌کند و شیر نیز پوست را مرطوب و نرم می کند.

راز زنانی که در 50 سالگی پوست 25 ساله دارند!

آرایش بر پایه روغن

مصریان باستان از آرایش برای زیبایی چشمان خود و محافظت از آنها در برابر نور خورشید استفاده می کردند. آنها از سایه چشم های ساخته شده از پودر مالاکیت مخلوط با روغن های گیاهی استفاده کردند و اکنون بسیاری از شرکت ها محصولات مبتنی بر روغن تولید می کنند. در واقع، آرایش مبتنی بر روغن می تواند به حفظ جوانی و جذابیت پوست شما برای مدت طولانی تری کمک کند.

راز زنانی که در 50 سالگی پوست 25 ساله دارند!

حنا برای مبارزه با شوره سر

در مصر باستان از حنا برای مو استفاده می شد که رنگ موی طبیعی بود و از آنجایی که خاصیت ضد قارچی دارد می تواند به شما کمک کند تا از شر شوره سر خلاص شوید و از ریزش مو جلوگیری کنید. همچنین می تواند موهای شما را صاف و براق نگه دارد و از سفید شدن زودرس موها جلوگیری کند.

راز زنانی که در 50 سالگی پوست 25 ساله دارند!

حمام معطر به جای دئودورانت

اگرچه تبلیغات سعی می کنند ما را متقاعد کنند که استفاده روزانه از دئودورانت به جلوگیری از بوی نامطبوع بدن کمک می کند، اما در واقع ممکن است باعث ایجاد بوی بیشتر زیر بغل شود.

از آنجایی که اکثر ضد تعریق ها باکتری های زیر بغل را از بین می برند، اجازه رشد باکتری های دیگری را می دهند که می توانند بوی قوی تری ایجاد کنند. مصریان باستان برای جلوگیری از بوی بدن حمام معطر می گرفتند و از آنجایی که حمام کردن هیچ خطری برای سلامتی ندارد، ارزش امتحان کردن را دارد.

راز زنانی که در 50 سالگی پوست 25 ساله دارند!

استفاده از روغن برای مبارزه با چین و چروک

این روغن دارای خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی است که در مصر باستان برای حفظ جوانی پوست و جلوگیری از چین و چروک استفاده می شد. حتی اگر پوست چرب دارید، باید مرطوب کردن پوست خود را یکی از اولویت های خود قرار دهید و از روغن های طبیعی مثل روغن نارگیل استفاده کنید که باعث آبرسانی به پوست های چروک و جلوگیری از پیری زودرس می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا