اخبار روز سینما

هنرپیشه معروف آلمانی که به مدت 14 سال به دخترش تجاوز کرد!/ دختر این بازیگر، سکوت خود را شکست

 دختر “کلاوس کینسکی” (بازیگر آلمانی هالیوود که در سال 1991 درگذشت) اخیرا فاش کرد که پدرش به مدت 14 سال به او تجاوز کرده است.

به گزارش پی ام آپ، دختر «کلاوس کینسکی» (بازیگر آلمانی هالیوود که در سال 1991 درگذشت) اخیرا فاش کرده است که پدرش، کینسکی، به مدت 14 سال از او سوء استفاده جنسی کرده است.

پولا کینسکی (دختر بزرگ این بازیگر معروف) که اکنون شصت ساله است، گفت که سال ها می ترسید که اگر در این مورد صحبت کند، هیچکس حرف های او را باور نکند؛ اما در نهایت تصمیم گرفت سکوت خود را بشکند و آنچه که در واقعیت اتفاق افتاده را به زبان بیاورد.

هنرپیشه معروف آلمانی که به مدت 14 سال به دخترش تجاوز کرد!/ دختر این بازیگر، سکوت خود را شکست

پولا کینسکی، هنرپیشه آلمانی، ادعا کرده که پدرش از وی در دوران کودکی تا سنین نوجوانی (5 تا 19 سالگی) به صورت وحشیانه و با استفاده از زور و خشونت تجاوز کرده است.

پدر پولا کینسکی همیشه به او تلقین می‌کرده که این رفتارها طبیعی است و تمامی پدرها به دختران خود این رفتارها را نشان می‌دهند.

پولا کینسکی یک کتاب به نام “کیندرماند” به معنای “دهان کودک” نوشته که در آن سعی دارد تا مردم را با واقعیت چهره پدرش آشنا کند.

وی معتقد است که مردم از پدرش بت‌سازی کرده‌اند ولی با واقعیت آنچه که در واقع اتفاق اقتاده در جریان نیستند. پدر پولا کینسکی کلاوس کینسکی، یکی از نخستین هنرپیشه‌های سینمای آلمان بوده است و در زمینه بازی در وسترن‌های اسپاگتی من جمله “بخاطر یک مشت دلار” به موفقیت و شهرت فراوانی دست یافت.

گردآوری شده از سایت وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا