اخبار روز سینما

تسنیم: متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه خانه دستگیر شد/ اتهام قتل یا اقدام به خودکشی در پرونده متهم ذکر نشده است وی تنها به اتهام سهل انگاری، تهدید، زورگیری و کلاهبرداری دستگیر شد.

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

تسنیم نوشت: جوانی متهم به بی توجهی، تهدید، زورگیری و کلاهبرداری از زهرا فکور متوفی در یک قهوه خانه دستگیر شد.

اردیبهشت ماه رسیدگی به پرونده مرد جوان متهم به قصور، تهدید، زورگیری و کلاهبرداری از خانم زهرا فکرسبور متوفی در دستور کار بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه قرار گرفت.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که مرد جوان متهم به کلاهبرداری با تهدید و زورگیری از متوفی زهره فکرسبور بوده و شکایات دیگری نیز در این زمینه دارد.

با توجه به حساسیت موضوع و پس از دریافت این اطلاعات مهم، ماموران پلیس آگاهی محل اختفای مرد جوان را در سفره خانه ای واقع در مرکز غرب تهران شناسایی و سپس با دستور قضایی متهم به قصور متهم شد. تهدید، اخاذی و کلاهبرداری زهرا فکور متوفی و ​​شکات دیگران را دستگیر کردند.

در مورد متهم هیچ اشاره ای به قتل یا تحریک به خودکشی نشده و تنها به اتهام قصور، تهدید، زورگیری و کلاهبرداری با دستور قضایی بازداشت شده است.

متهم هم اکنون در بازداشت است و صبح فردا برای شرح اتهام و سیر مراحل قانونی پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه معرفی می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا