اخبار روز سینما

رابطه شهاب حسینی و فرشته بگونه







به گزارش ریمینو به نقل از همشهری آنلاین، در قسمت ششم این سریال سرنخ های مهمی به حامد می رسد که نشان می دهد فرشته ممکن است بی گناه باشد. او متوجه می شود که امیر عشیری متعلق به یک باند فساد شرکتی است و فرشته ممکن است به دلیل اطلاع از این فساد در باتلاق اتهام قتل قرار گیرد.

این کشف حامد را با چالشی جدی مواجه می کند. او از یک طرف وظیفه دارد از موکل خود دفاع کند، از طرف دیگر اگر فرشته بی گناه است باید با تمام وجود از او حمایت کند. این کشمکش درونی حامد در قسمت ششم به اوج خود می رسد و نشان می دهد که بدون توجه به انگیزه های شغلی اش، حالا دلش به فرشته بسته شده و انگار عاشق او شده است.

عشق وکیل به متهم به ظاهر بی گناه. یکی یکی از نکات مهم و قابل توجه سریال گناه فرشته است. این عشق نه تنها شخصیت حامد را تحت تأثیر قرار می دهد، بلکه بر روند ماجرا نیز تأثیر می گذارد. حامد اکنون نه تنها می خواهد از موکل خود دفاع کند، بلکه او را از سرنوشتی که در انتظارش است محافظت می کند.

این عشق در عین حال نماد امید در مبارزه با فساد و بی عدالتی است. حامد و فرشته نماد کسانی هستند که در برابر ظلم و فساد می ایستند و برای عدالت و حقیقت مبارزه می کنند.

به عبارتی می توان گفت سریال گناه فرشته به مضمون مهم فساد و مذمت با عناصر عشق و امید می پردازد و شاید همین المان های جدید در پیشبرد داستان و ایجاد تنش بیشتر برای صفحات فیلم موثر باشد. داستان را بسازد و داستان را برای مخاطب جذاب کند. حالا این پرونده بر اساس یک دفاع قانونی کلاسیک یا نفرت خانوادگی و زخم عمیق خانواده عشیری علیه حامد نیست. یک علاقه جدید به هر دو طرف انگیزه می دهد. فرشته که قبلاً می خواست به پرونده خاتمه دهد و از رضایت پدر و مادر ناامید شده بود، اکنون در گرمای عشقی شیرین و حسرت زده گرفتار شده است. حامد نیز اسیر فرشته ای می شود که در جریان جنگ عاطفی با مهتاب -همسرش- رنگ تازه ای به این ماجرا و عاقبت آن می دهد.

عشق حامد به فرشته از او یک مدافع متعصب می سازد که برای کشف حقیقت و تبرئه فرشته دست به هر کاری می زند.

حالا که سریال تقریباً به نیمه رسیده است، چرخش دراماتیک داستان از یک داستان جنایی ساده به یک داستان عاشقانه تنها می تواند جذابیت اثر را افزایش دهد. آیا این عشق حامد را نسبت به اتفاقات و ناهنجاری هایی که برای فرشته می افتد کور می کند یا می تواند اتفاقات خوب و بد را تشخیص دهد؟




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا