اخبار روز

رییس ستاد انتخابات خوزستان: تعداد شعبه های اخذ رای استان ۱۲ درصد افزایش یافت

 رییس ستاد انتخابات خوزستان اظهار داشت: تعداد شعبه های اخذ رای در خوزستان نسبت به دوره قبل با 12درصد افزایش یافته است و به سه هزار و ۵۵۱ شعبه رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ریمینو؛ عبدالله افرازه شاهند عصر یکشنبه در نشست همکاری های انتخاباتی با عوامل انتخاباتی شهرستان های شوش، کرخه و اندیمشک در سالن جلسات فرمانداری شوش افزود: همه امکانات و ظرفیت های خوزستان بسیج شده است تا انتخابات در این استان به اندازه ای برگزار شود. ممکن .

وی ادامه داد: میزان آمادگی حوزه های چهارده گانه خوزستان برای برگزاری انتخابات پرشور، امن و رقابتی با مشارکت حداکثری در این استان به طور مستمر در حال بررسی است و خوشبختانه روند برگزاری انتخابات در تمامی حوزه های انتخابیه استان است. زمان بندی مشخص شده انجام می شود

رئیس ستاد انتخابات خوزستان افزود: برنامه ریزی گسترده ای برای ساماندهی و تکمیل زیرساخت های شعب اخذ رای، پشتیبانی و آموزش متولیان حوزه های اخذ رای در خوزستان انجام شده و همه ظرفیت های استانی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات به کار گرفته شده است. تا حد امکان با اشتیاق انجام دهید.

وی با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات در خوزستان به آرامی و به درستی پیش می رود، گفت: ساماندهی شعب اخذ رای در استان در حال انجام است، تعداد نهایی شعب اخذ رای و زیرساخت های لازم این شعب در حال نهایی شدن است.
رئیس ستاد انتخابات خوزستان خط قرمز مجریان انتخابات در این استان را قانون و صیانت از آرای مردم دانست و گفت: سلامت، ایمنی، رقابت و مشارکت چهار اصل مهمی است که در این امر برجسته خواهد شد. انتخابات سال مارس

97 شعبه اخذ رای در شوش افتتاح می شودو

فرماندار شوش گفت: کمیته های اجرایی، بازرسی و نظارت شهرستان شوش با تمام توان تلاش کردند تا در انتخابات به عدالت برسند و در این راه به کسی ظلم نکنند.

وی با تاکید بر اینکه از تمام توان شهرستان شوش برای برگزاری انتخابات پرشور استفاده شد، ادامه داد: تکمیل زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز شعب اخذ رای، تامین نیروی انسانی مورد نیاز شعب اخذ رای، تعیین و راه اندازی شعب اخذ رای و اجرای برنامه های آموزشی عوامل اجرایی از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان در ماه های اخیر است.

مهندس محسن حوزه با بیان اینکه 78 نفر ثبت نام اولیه را در شوش انجام داده اند که از این تعداد 48 نفر ثبت نام خود را به پایان رسانده اند، افزود: در مجموع صلاحیت 26 داوطلب در هیات مدیره تایید و 22 نفر رد یا تایید نشدند که در نهایت انجام شد. 25 نامزد توسط هیئت نظارت تایید شدند.

وی افزود: 97 حوزه انتخاباتی در شهرستان وجود دارد که از این تعداد 81 حوزه در ولسوالی شوش و 16 حوزه در حوزه فتح المبین و پنج حوزه در شهر حر و 48 حوزه انتخاباتی تشکیل می شود. بخشداری در شهرستان شوش ایجاد می شود که 11 شعبه ثابت روستایی و 16 شعبه سیار روستایی در نظر گرفته شده است.
فرماندار شوش با بیان اینکه 97 بازرس و 6 بازرس اصلی در شعب اخذ رای شوش مستقر می شوند، افزود: 30 خودرو سبک و تعدادی مینی بوس برای تردد مدیران شعب در نظر گرفته شده است. در انتخابات باید افراد عالی رتبه و با تجربه انتخاب شوند.

157 شعبه اخذ رای در اندیمشک وجود دارد

سرپرست فرمانداری اندیمشک نیز در این جلسه با اشاره به تعیین 157 شعبه اخذ رای در این شهرستان گفت: 118 شعبه اخذ رای در اندیمشک پیش بینی شده است که از این تعداد 110 شعبه ثابت و هشت شعبه سیار است. همچنین 39 شعبه شامل 34 شعبه تلفن ثابت و پنج شعبه سیار افتتاح می شود.
یوسف زمانی اصل با بیان اینکه 1000 نیروی اجرایی مسئولیت برگزاری انتخابات در اندیمشک را بر عهده دارند، گفت: اصل بی طرفی انتخاباتی سرلوحه فعالیت همه مجریان انتخابات در این شهرستان است تا انتخاباتی سالم، امن و پرشور برگزار شود. در این شهر ثبت شده است.

64 دفتر انتخابات در شهرستان کرخه پیش بینی شده است

فرماندار کرکه گفت: انتخابات جاری یکی یکی از باکیفیت ترین انتخابات از نظر صلاحیت کاندیداها است، گفت: شهرستان کرخه پس از استقلال از شوش اولین انتخابات خود را در این سطح برگزار می کند و موانع زیادی در این راه وجود داشته است که بیشتر این موانع بوده است. حذف شده است.
محسن ستاری ادامه داد: 64 شعبه اخذ رای در شهرستان کرخه شامل 45 شعبه مرکزی و 19 شعبه در شاوور راه اندازی شده است.

وی افزود: بیش از 1000 کارگر نظرسنجی ساماندهی و در سامانه ثبت نام کرده اند و آموزش این افراد نیز آغاز شده است.

جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستان های شوش، کرخه و وندیمشک با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان، فرمانداران شهرستان های شوش، کرخه و وندیمشک، معاونین فرماندار و بخشداران سه شهرستان، کمیته های اجرایی، بازرسی و نظارت سه شهرستان و همچنین مدیر کل اداری مالی استانداری و معاون سیاسی استانداری خوزستان. این مراسم به میزبانی شهرستان شوش و در سالن شهدای مرکز آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سوش ریمینو، این انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی و ششمین دوره یازدهمین دوره مجلس خبرگان رهبری است. اسفند امسال برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان از تایید صلاحیت 52 درصدی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی در هیات نظارت استان خبر داد.

از مجموع 1379 نامزد ثبت نام شده در خوزستان برای انتخابات شورای اسلامی، 655 کاندیدا به نمایندگی از 52 درصد تایید صلاحیت شدند، 536 نامزد به نمایندگی از 42 درصد تایید صلاحیت نشدند و 85 نامزد به نمایندگی از 6 درصد احراز صلاحیت نشدند.
استان خوزستان دارای 14 حوزه انتخابیه برای انتخابات شورای اسلامی است که در مجموع 18 نماینده به نمایندگی از مردم خوزستان در شورای اسلامی حضور دارند.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا