اخبار روز

رئیس اتحادیه طلا: برگزاری نمایشگاه قطعا می تواند پتانسیل این صنعت بزرگ را افزایش دهد

به نقل از شمانیوز، مدیرعامل اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: افتتاح شانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر با حضور بزرگان و مسئولان کشور به بهترین شکل برگزار شد.

در این رابطه، وی با اشاره به اینکه اصفهان به عنوان قطب تولید طلا در کشور دارای اهمیت فراوانی است، افزود که برگزاری این نمایشگاه می تواند به افزایش پتانسیل این صنعت بزرگ کمک کند

رئیس اتحادیه طلا: برگزاری نمایشگاه قطعا می تواند پتانسیل این صنعت بزرگ را افزایش دهد

بذرافشان گفت: متأسفانه هنوز بسیاری از تولیدکنندگان در این صنعت شناسایی نشده اند و برگزاری نمایشگاه می تواند منجر به ارتباط بین همکاران در حوزه تولید و توزیع و نزدیک شدن آنها به یکدیگر شود و در آینده نقش تعیین کننده ای داشته باشد. و ترویج این صنعت».

رئیس اتحادیه طلا: برگزاری نمایشگاه قطعا می تواند پتانسیل این صنعت بزرگ را افزایش دهد

وی خاطرنشان کرد: پس از برپایی نمایشگاه دوستان، فعالان و برگزارکنندگان در همه حوزه ها باید نقاط قوت و ضعف را به مدت یک سال و تا نمایشگاه بعدی شناسایی کنند و نقاط قوت را بهبود بخشند و نقاط ضعف را تقویت کنند تا بهترین ها را برای این صنعت رقم بزنند.

در پایان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به این موضوع اشاره کرد که صادرات این صنعت در کشورهای اروپایی و آسیایی با قابلیت بالایی همراه است و می تواند نقش مهمی در ارز آوری برای کشور داشته باشد. او تأکید کرد که مسئولان دولت و خانه ملت باید با دلسوزی و کارشناسی نگاهی به این صنعت داشته باشند؛ چرا که در زمینه صادرات و ورود ماشین آلات و مواد اولیه با مشکلاتی روبرو هستیم. با فراهم کردن شرایط مناسب، می توان به پیشرفت این صنعت بزرگ کمک کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا