اخبار روز سینمادانلود سریال ایرانیفیلم و سریال

رئالیتی شو صداتو ؛ یک شو متفاوت و موزیکال با حضور بهترین‌ها

یکی از جدیدترین سریال‌های پخش شده در شبکه نمایش خانگس، رئالیتی شوی صداتو است که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. این سریال از طریق پلتفرم فیلیمو قابل دسترسی است. در این مطلب، به معرفی جامع این سریال رئالیتی شو صداتو می‌پردازیم.

این روزها ساخت رئالیتی شو (Reality Show) در صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی رواج دارد. شام ایرانی، شب های مافیا، جوکر و ناتو از رئالیتی شوهای معروف ایرانی هستند که از آنها استقبال زیادی شد. این برنامه‌ها به دلیل داشتن اتمسفر جالب و حضور هنرمندان و شرکت‌کنندگان معروف شادی بخش و سرگرم‌کننده هستند. سریال صداتو یکی از ساخته‌های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهییه‌کنندگی حامد جوادزاده است که محسن کیایی با چهره ای متفاوت این برنامه را که پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود، اجرا می‌کند. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی سریال صداتو همراه شما هستیم.

درباره رئالیتی شو صداتو

جزئیات و زمان پخش سریال رئالیتی شو صداتو

سریال رئالیتی شو صداتو، با ژانرهای گیم شو، معمایی و موزیکال، از تاریخ 10 خرداد 1402 در پلتفرم فیلیمو قرار گرفته است. این سریال تاکنون فقط یک قسمت داشته و هر چهارشنبه ساعت 8 صبح در فیلیمو پخش می‌شود.

داستان سریال رئالیتی شو صداتو

در این رابطه است که پنج مرحله و یک شرکت‌کننده دارد. هر هفته، شش نفر با لباس‌های مختلف وارد صحنه می‌شوند و شرکت‌کننده باید طی مراحل مختلف حدس بزند که کدام یک از آن‌ها خواننده اصلی است. اگر تمام مراحل مسابقه به پایان برسد، او صاحب 200 میلیون تومان می‌شود. مراحل این مسابقه شامل: لیپ سینک (لب خوانی آهنگ)، آنلاک (مشاهده اطلاعات بیشتر راجع به افراد)، استدیو مخفی (بازخوانی یک آهنگ به انتخاب شرکت‌کننده توسط افراد استدیو)، سین جین (ظرف 30 ثانیه سوالاتی از دو شرکت‌کننده باقی مانده پرسیده می‌شود) و فینال (حدس اینکه فرد آخر خواننده لست یا خیر). همچنین در جریان مسابقه گروهی به اسم گروه کمک که شامل افراد معروفی که در مسابقه حضور دارند، هستیم. این افراد تنها می‌توانند به شرکت کنندگان راهنمایی کنند.

باید به معرفی عوامل این سریال نیز پرداخت. سریال رئالیتی شو صداتو توسط حامد جوادزاده کارگردانی شده است و محسن کیایی با چهره‌ای متفاوت این برنامه را میزبانی می‌کند.

کارگردان سریال صداتو

حامد جوادزاده، تهیه کننده و کارگردان مشهور ایرانی است که در حوزه فعالیت‌های تلویزیونی و سینمایی به شهرت رسیده است. از معروف‌ترین برنامه‌هایی که توسط او تهیه و کارگردانی شده است، می‌توان به برنامه زابیواکا اشاره کرد. قبل از ورود به دنیای تلویزیون و سینما، او در حوزه فعالیت خود به عنوان یک فعال اجتماعی و فعال دانشجویی فعالیت می‌کرد.

حامد جوادزاده علاوه بر فعالیت در حوزه تلویزیون و سینما، در زمینه مستند سازی نیز فعالیت دارد و به عنوان یکی از مهمترین مستندسازان ایران شناخته می‌شود. برنامه بدون تاریخ بدون امضاء از آثار مهمی است که توسط او تهیه و کارگردانی شده است.

محسن کیایی مجری سریال صداتو

محسن کیایی، بازیگر و نویسنده ایرانی، مجری برنامه رئالیتی شو صداتو است که به تازگی آغاز شده است. او از سال 1388 با بازی در فیلم بعداظهر سگی سگی به عنوان یک بازیگر شروع به فعالیت کرد و از طریق سریال راه در رو در سال 1390 به عنوان یک بازیگر طنز شناخته شد. او در سریال‌های هم گناه و بی‌گناه و فیلم‌های خط ویژه، بارکد، لونه زنبور، چهارراه استانبول و روز بلوا هم بازی کرده است.

گروه کمک صداتو شامل بازیگران مشهوری است که در مسابقه حضور دارند و به شرکت‌کنندگان کمک می‌کنند. در این برنامه، داوری وجود ندارد و پنج مرحله‌ای به شرکت‌کننده داده می‌شود که باید با توجه به حدس و گمان خود، فردی که خواننده اصلی است را حدس بزند. در هر مرحله، شرکت‌کنندگان با عوامل مختلفی مانند لب‌خوانی، بازخوانی آهنگ، پرسش و پاسخ و حدس نوع نهایی خواننده سروکار دارند.

کلام آخر

با توجه به آغاز تازه‌ای که برنامه رئالیتی شو صداتو دارد، اگرچه نمی‌توان در قسمت اول به صورت دقیق و جامع به نقد آن پرداخت، اما باید اعتراف کرد که این مسابقه در قسمت اول توانست با روندی متفاوت از سایر رئالیتی شوها، توجه مخاطب را به خود جلب کند. در این برنامه، روند مافیایی برنامه‌های رئالیتی شو، بازی‌های مفرح گیم شوها و داوری شدن‌های برنامه‌های موسیقی محور وجود ندارد. به جای آن، صداتو ترکیبی از تمام این عناصر است، اما به صورت متفاوتی از آنها عمل می‌کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا