اخبار روز

رو دست زدن این خودروی چینی به تسلا! / تحویل خودروی زیکر 001 در چین از ماه اکتبر! + عکس

اولین تصاویر رسمی از زیکر 001 نسخه FR توسط حساب رسمی اینستاگرام این برند منتشر شد و گفته می‌شود این خودرو در پین از پایان ماه اکتبر مورد معامله قرار خواهد گرفت. در ادامه عکس‌هایی از این خودرو را مشاهده می‌کنید.

به گزارش پی ام آپ به نقل از عصر ایران، زیکر برند یک برند مهم در زمینه محصولات الکترونیکی لوکس است.

زیکر 001 این خودرو از طراحی جذاب شوتینگ بریک لیفت بک بهره می برد و اگر بخواهیم شجره نامه مشابهی برای آن ذکر کنیم، قطعا باید به پورشه پانامرا اسپرت توریزمو اشاره کنیم.

اما در آخرین اخبار در مورد زیکر 001، شرکت Geely از نسخه FR اعلام شده است که تحویل در چین از ماه اکتبر آغاز خواهد شد. موتور این هیولای چینی 1265 اسب بخار قدرت دارد!

رقم ارائه شده توسط جیلی حتی بیشتر از تسلا مدل S Plaid با قدرت 1020 اسب بخار است و البته تفاوت زیادی نیز دارد.

همانطور که قبلا ذکر شد، نسخه FR در طراحی تفاوت خاصی با نسخه استاندارد Ziker 001 که به تازگی در بازار اروپا عرضه شده است، ندارد. فقط می توان به تزئینات اسپرت بدنه اشاره کرد.

ذکر 001 دو موتور الکتریکی با قدرت کل 536 اسب بخار و گشتاور 516 نیوتن متر به صورت استاندارد استفاده می شود. نسخه FR از 4 موتور الکتریکی استفاده می کند که 943 کیلووات را به چرخ ها می رساند.

ذکر 001 FR این خودرو در 2.07 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد، در حالی که تسلا مدل S Blade رکورد 1.99 ثانیه را در اختیار دارد. همچنین شایان ذکر است که Lucid Air Sapphire با موتور 1234 اسب بخاری خود رکورد زمانی 1.89 ثانیه را دارد.

البته دو مدل ذکر شده از نظر آیرودینامیکی نسبت به Zucker 001 FR وضعیت بهتری دارند که احتمالا تفاوت رکوردهای زمانی را توجیه می کند.

وجود یک موتور الکتریکی متصل به هر چرخ همچنین به Zucker 001 FR اجازه می دهد تا مخزن را بچرخاند.

باتری استفاده شده در Zikr 001 FR ساخت شرکت چینی دیگری به نام CATL است و ظرفیت 100 کیلووات ساعت دارد. این باتری از فناوری شارژ فوق سریع 800 ولتی پشتیبانی می کند تا ظرف 15 دقیقه به ظرفیت 10 تا 80 درصد برسد.

این خودرو همچنین مجهز به پکیج ارتباط ماهواره ای است که امکان ارتباط دائمی را ارائه می دهد.

همانطور که گفته شد از تجهیزات ورزشی فیبر کربنی در بدنه استفاده می شود که علاوه بر زیبایی در کنترل وزن و رسیدن به هدف کاهش وزن تاثیر دارد.

اسپویلر سقفی، سپر اسپرت با اسپلیتر، ورودی هوای بزرگتر، رکاب های جانبی، چرخ های بزرگتر، بال عقب و سپر اسپرت عقب با دیفیوزر بزرگ از جمله جزئیات اسپرت بدنه نسخه FR هستند.

هنوز تصویری از فضای داخلی این خودرو منتشر نشده است.

ذکر 001 FR قیمت آن حدود 140000 دلار خواهد بود. تسلا مدل S Plaid حدود 147000 دلار قیمت دارد. تولید Zikr 001 FR به 99 دستگاه در ماه محدود خواهد شد.

زیکر 001 اف آر

رو دست زدن این خودروی چینی به تسلا! / تحویل خودروی زیکر 001 در چین از ماه اکتبر! + عکس رو دست زدن این خودروی چینی به تسلا! / تحویل خودروی زیکر 001 در چین از ماه اکتبر! + عکس رو دست زدن این خودروی چینی به تسلا! / تحویل خودروی زیکر 001 در چین از ماه اکتبر! + عکس رو دست زدن این خودروی چینی به تسلا! / تحویل خودروی زیکر 001 در چین از ماه اکتبر! + عکس رو دست زدن این خودروی چینی به تسلا! / تحویل خودروی زیکر 001 در چین از ماه اکتبر! + عکس رو دست زدن این خودروی چینی به تسلا! / تحویل خودروی زیکر 001 در چین از ماه اکتبر! + عکس رو دست زدن این خودروی چینی به تسلا! / تحویل خودروی زیکر 001 در چین از ماه اکتبر! + عکس

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا