اخبار روز

آیا شما از ذره‌بین سکه‌بازان روی بازار دلار چیزی شنیده‌اید؟ | پیشبینی قیمت سکه و دلار!

جزئیات دقیق پیشبینی قیمت سکه و دلار را از اینجا بخوانید.

به گزارش پی ام آپ، قیمت سکه امامی در نیمه اول معاملات نقدی روز دوشنبه به سطح 28 میلیون و 300 هزار تومان رسید ولی در نیمه دوم فشار فروش به بازار زیاد شد و فلز گران‌بهای داخلی به محدوده 28 میلیون و 150 هزار تومان بازگشت.

بنا بر ادعای برخی از معامله‌گران، نوسان کاهشی قیمت سکه همزمان با رشد قیمت دلار در محدوده 49 هزار و 700 تومان تا 49 هزار و 900 تومان رخ داد.

براساس گزارش آژنس، در جلسه شورای حکام در هفته آینده، کاهش سرعت غنی سازی اورانیوم ۶۰ درصد توسط ایران از جمله موضوعاتی است که به عنوان گام مهم در جهت مدیریت تنش‌ها با ایالات متحده مطرح خواهد شد.

همچنین، در این گزارش، آمده است که ایران از نصب دوربین بیشتر جهت نظارت توسط آژانس خودداری و برخی مشکلات در صدور روادید برای بازرسان این آژانس وجود دارد.

بعضی از معامله‌گران معتقدند که رویدادهای مربوط به تاریخ ۲۰ شهریور، به عنوان روز نشست شورای حکام، در آینده می‌تواند تأثیرگذار باشد.

با توجه به نظریه‌ی تکنیکالیست‌ها، سکه‌بازان در حال تلاش برای رسیدن به مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای فلز گرانبهای داخلی هستند. اگر سکه‌ها به این محدوده برسند و به مدت معقولی در آن حداقل بمانند، به نظر می‌رسد که به زودی به سمت مرز ۲۹ میلیون تومان حرکت خواهند کرد.

با این حال، برای رسیدن به مرز ۲۹ میلیون تومان، دلار باید بالای مرز ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت یابد؛ در غیر این صورت، اگر دلار به سمت کف کانال ۴۹ هزار تومان برگردد، احتمالاً سکه‌ها نیز به مرز ۲۸ میلیون تومان عقب خواهند نشینید و حتی ممکن است در کانال ۲۷ تومان نوسان پیدا کنند.

 

منبع: اقتصاد نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا