اخبار روز

دو سارق 25 ساله به سمت پلیس گاز اشک آور پرتاب کردند

به گزارش بازتاب آنلاین، سرهنگ محمد افشار درباره جزئیات این خبر گفت: تیم عملیاتی کلانتری 134 غرب شهرستان در حال گشت زنی در محدوده امنیتی آنها بودند که به راننده و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و برای بررسی موضوع به آنها نزدیک شدند. اما این دو نفر به محض دیدن ماموران فرار کردند.

ایسنا در پیامی نوشت: وی با بیان اینکه بین دو متهم و ماموران پلیس تعقیب و گریز صورت گرفت، گفت: پس از مدتی تعقیب و گریز ناگهانی یکی وی از گاز اشک آور از تلفن همراه قپان استفاده کرد و به سمت ماموران پلیس پرتاب کرد. تعقیب و گریز سپس 10 دقیقه دیگر به طول انجامید تا سرانجام سارقان توسط پلیس سیار دستگیر و دستگیر شدند.

این را رئیس دوم پلیس پیشگیری تهران گفت یکی یکی از سارقان هنگام فرار از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، وی گفت: سارق دیگر نیز به مقر پلیس منتقل شد. همچنین در بازرسی اولیه از متهمان که هر دوی آنها حدود 25 سال سن داشتند، تعداد 2 گوشی تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بودند، کشف و ضبط شد.

افشار با اشاره به بازجویی از متهم گفت: این افراد در بازجویی به جرایم خود اعتراف کردند و همچنین 30 فقره سرقت به همین شیوه پس از آن برای هر دو متهم پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند به دلیل وضعیت جسمانی او به دادسرا رسیدگی می شود یکی متهمی که در بیمارستان بستری است پس از پایان دوره درمان به دادسرا منتقل می شود.

۲۳۳۲۱۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا