اخبار روز

دلیل لغو سفرهای دریایی به کیش


به گزارش مانیبان؛ مرتضی سالاری با یادآوری اینکه تردد قایق های تفریحی، کشتی های مسافربری و لندینگ کرافت های حامل خودرو و مسافر به مقصد کیش ممنوع است، اظهار کرد: مسافران نوروزی که از بنادر غرب استان قصد سفر به جزیره کیش را دارند، از خودداری کنند. از بازدید از جزیره کیش اسکله های مسیر مذکور به دلیل شرایط نامساعد جوی برای تردد کشتی های تفریحی، مسافربری و لندینگ کرافت های حامل خودرو و مسافر تا ساعت 24 روز پنجشنبه دوم. فروردین در سواحل و بنادر غرب هرمزگان ممنوع است، مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناورها می توانند با تلفن گویا ۰۷۶۴۵۷۷ تماس بگیرند و یا به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ پیام دهند.

سالاری توصیه کرد: تمامی مسافران و گردشگران نوروزی از تردد دریایی با شناورهای غیرمجاز در شرایط نامساعد جوی خودداری کنند و سلامت خود و خانواده خود را به خطر نیندازند. گردشگران و مسافران نوروزی می توانند در مواقع ضروری با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (1550) تماس بگیرند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا