اخبار روز سینما

دستگیری باند گروگان گیران در منطقه شریعتی تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت و گوی خود اظهار داشت:

شاکی پرونده آدم ربایی عنوان کرد: آدم ربایان در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب ۲ هزار و ۶ هزار دلار وجه نقد کرده‌اند که بعد از تهیه، وجه درخواستی را تحویل آنان داده است.

ماموران پلیس موفق شدند متهم و مخفیگاهش واقع در خیابان شریعتی تهران را شناسایی کنند. با انجام عملیاتی سرکرده باند و 4 نفر از اعضای باند آدم ربایی که همگی از اتباع کشورهای همسایه بودند دستگیر و 15 گروگان بدون هیچ گونه خسارت اقتصادی و حیاتی از بند آدم ربایان آزاد و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی افزود: این باند آدم‌ربایی در زمینه انتقال و مهاجرت غیرقانونی اتباع مهاجر فعالیت داشته که با دریافت مبالغی قصد انتقال اتباع از کشور به سایر مقاصد را داشته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد هر ۱۵ گروگان از اتباع و اهل شهرستان قرچک بودند.

متهم دستگیر شده به جرم آدم ربایی و زورگیری به مبلغ 50 میلیارد ریال اعتراف و مبلغ 4.680 میلیارد ریال کشف و پرونده تکمیل و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً با هدف اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده دیدگاه رسانه پی ام آپ نیست.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا