اخبار روز

در روزهای پایانی سال نباید جراحی زیبایی انجام دهید

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تشریح نحوه برخورد با پزشکان متخلف در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی گفت: در ایام نزدیک به تعطیلات نوروزی مردم نباید جراحی زیبایی انجام دهند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در روزهای منتهی به تعطیلات نوروزی مردم نباید جراحی زیبایی انجام دهند.

به گزارش تسنیم؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تشریح نحوه برخورد با پزشکان متخلف در حوزه زیبایی گفت: در ایام نزدیک به تعطیلات نوروزی مردم نباید جراحی زیبایی انجام دهند.

بهرام عین اللهی امروز در نشست خبری طرح سلامت نوروزی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه همه ساله در آستانه تعطیلات نوروزی شاهد افزایش جراحی های زیبایی هستیم و در همین راستا برخی از پزشکان با انجام این جراحی ها مردم را تشویق می کنند. آنها را کاهش تعرفه و تبلیغات. وزارت بهداشت چه نظارتی در این زمینه دارد؟ وی گفت: به بسیاری از افراد توصیه می کنیم در نزدیکی عید نوروز تحت عمل جراحی قرار نگیرند چرا که هر عمل شامل یک دوره درمان و عمل و یک مرحله مراقبت پس از آن است.طبق قانون مراقبت های بعد از عمل باید توسط جراح انجام شود توصیه می کنیم در طول تعطیلات هیچ گونه عملیات پیگیری را انجام ندهید. این اعمال شامل اعمال زیبایی نیز می شود.

وی افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، هر پزشکی می تواند آنچه را که در مواد آموزشی درج شده انجام دهد. به عنوان مثال، یک جراح چشم یک برنامه درمانی مشخص دارد و باید روش های جراحی را ارائه دهد که در تخصص و برنامه درسی او باشد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا