اخبار روز

در بدترین شرایط، نیروهای امنیتی ما اجازه ورود به دانشگاه ها را ندارند

وزیر علوم: ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه دانشگاهی فهیم و فرهیخته آنقدر محترم است که نیروهای امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود به فضای دانشگاه را ندارند. است.

وزیر علوم با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه ها را ندارند، گفت: قانون جمهوری اسلامی ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به دانشگاه ها را ممنوع کرده است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی گل در تجمع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران با انتقاد از رفتار دولت های غربی در خصوص اعتراض دانشگاهیان به جنایات رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: ای دنیا حرمت ما را ببینید. در حالی که قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود به دانشگاه ها را داده است، اما ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به دانشگاه ها ممنوع است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که دیدیم نیروهای نظامی و امنیتی کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند و خود را ناجی آزادی بیان می دانند چگونه با دانشجویان معترض، حق طلب و حق طلب برخورد می کنند. ای مردم جهان قوانین مترقی جمهوری اسلامی را ببینید و به آنها احترام ویژه ای قائل باشید. ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه دانشگاهی فهیم و فرهیخته آنقدر محترم است که نیروهای امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود به فضای دانشگاه را ندارند و خودتان را با آنها مقایسه کنید. جمهوری اسلامی از چه آزادی هایی برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد: ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید جمهوری اسلامی چگونه به آزاداندیشی احترام می گذارد، حقیقت را می گوید و حق طلب می کند و کشورهای سلطه طلب مدعی آزادی، دموکراسی و حقوق بشر چگونه با آن رفتار می کنند. ما از وجدان بیدار جامعه دانشگاهی، اساتید و دانشجویان سراسر جهان به ویژه از آمریکا، فرانسه، استرالیا و کشورهای عربی که برای دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم آمده اند سپاسگزاریم و بیدار شما را می ستاییم. وجدان و شما کاملاً در میدان حضور دارید.

زلفی گل خاطرنشان کرد: ای مردم جهان و سازمان ملل، اعتراض جامعه متمدن را ببینید و حساسیت خود را نسبت به ظلم نشان دهید، از جامعه دانشگاهی درس بگیرید، علیه ظلم به میدان بیایید و از مظلوم حمایت کنید و زود تصمیم بگیرید. تا آنجا که ممکن است، به طوری که شما در آینده خجالت نکشید. ای آزادگان جهان، علیه ظلم به میدان بیایید. ظلم، کشتن کودکان، کشتار غیرنظامیان، برخیزید. اگر دیر تصمیم بگیرید، در آینده شرمنده دنیا و مردم مظلوم غزه خواهید شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا