اخبار روز

دریافت کنندگان تامین اجتماعی این خبر را از دست نخواهند داد

مشمولین تامین اجتماعی که فیش های واریزی آنها مربوط به این مجموعه است، می توانند برای استفاده از ویژگی «رفح کالا» این مجموعه اقدام کنند. این وام 200 میلیون تومانی برای افزایش رفاه مشتریان این بانک ارائه می شود.

بر اساس این گزارش، کارگرانی که فیش واریزی آنها متعلق به بانک رفاه است می توانند برای دریافت وام 200 میلیونی با سود 18 درصد از این گروه اقدام کنند. برای درخواست این وام، باید فیش حقوقی و همچنین اعتبار کاری داشته باشید. پیش پرداخت مورد نیاز برای دریافت این وام مشخص شده است. متقاضیان دریافت این تسهیلات نباید هیچ گونه بدهی معوق یا چک نقدی ثبت شده در سیستم بانکی داشته باشند. افراد باید حداکثر ظرف مدت 10 ماه این وام را بازپرداخت کنند.

با این گزینه افراد می توانند انواع کالاها را در فروشگاه های طرف قرارداد خریداری کنند. به طور کلی این فروشگاه ها فروشگاه های زنجیره ای، لوازم خانگی، فرش و … هستند که در وب سایت اصلی این بانک می توانید لیست شعب طرفین این مجموعه را بیابید. مراکز اعتباری به صورت کارت اعتباری ارائه می شود و در صورتی که حقوق وی 60 درصد مبلغ اقساط را پوشش دهد، کل مبلغ پرداخت می شود.

قسط وام 200 میلیون تومانی بانک رفاه چقدر است؟

افرادی که کل مبلغ وام مذکور را دریافت می کنند باید با احتساب نرخ سود 18 درصدی و مدت بازپرداخت 10 ماهه، ماهانه حداقل 21 میلیون و 686 هزار و 836 تومان پرداخت کنند. سود کل این سرمایه گذاری 16 میلیون و 868 هزار و 356 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 218 میلیون و 928 هزار و 356 تومان است./کاماپرس

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا