اخبار ارز دیجیتال

دریافت این نوع صرافی ارزهای دیجیتال منوط به دریافت معرفی نامه از سه موسسه خصوصی بود.

مقاله دریافت این نوع صرافی های ارز دیجیتال منوط به دریافت معرفی نامه از سه موسسه خصوصی می باشد. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

ظاهراً بخش خصوصی نیز وارد عمل شده است این نوع صرافی های ارزهای دیجیتال را دریافت کنید شما ایفای نقش خواهید کرد و دریافت این مطالب منوط به دریافت معرفی نامه از سه موسسه خصوصی است.

این نوع صرافی های ارزهای دیجیتال را دریافت کنید او مشروط به دریافت معرفی نامه از سه موسسه خصوصی بود. به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیک، نشستی بین 3 سازمان بخش خصوصی، نمایندگان بانک مرکزی و رئیس «تتا» در خصوص رفع مشکلات مبادلات ارز دیجیتال برگزار شد. صرافی های ارزهای دیجیتال برای فعالیت در حوزه کسب و کار دیجیتال باید از این سه سازمان معرفی نامه دریافت کرده و در سامانه اینماد بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: برنامه بانک مرکزی برای صدور این کد ویژه برای مبادلات ارزهای دیجیتال

پذیرش این نوع صرافی ارزهای دیجیتال منوط به دریافت معرفی نامه از بخش خصوصی است.

به گزارش پی ام آپ و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیک.در جلسه کارگروه مشاوره مدیریت تجارت الکترونیک (23 اردیبهشت ماه) با حضور رئیس مرکز تتا، نمایندگان بانک مرکزی و اتحادیه های سازمان اتحادیه رایانه، انجمن فین تک و انجمن بلاک چین برگزار شد. تصمیمی در مورد مکانیسم حل مشکلات کسب و کارهای ارزهای دیجیتال گرفته است.

در نتیجه این جلسه بر الزامات تایید شده فعلی برای شرکت های ارز دیجیتال تاکید شده است. اتحادیه ها این رشته به عنوان یک نهاد خود تنظیمی شناخته می شود و وظیفه تعیین شرایط اولیه معرفی و همچنین اعطای معرفی نامه را بر عهده دارند. بر این اساس، شرکت‌های مجازی در حوزه ارزهای رمزنگاری شده می‌توانند با دریافت کاور نامه از یکی از سه سازمان سازمان اتحادیه رایانه، انجمن فناوری‌های نوین مالی (فین تک) و انجمن صنفی اینماد، کاور نامه خود را در سامانه اینماد بارگذاری کنند. فناوری های بلاک چین (بلاک چین).

دریافت این نوع صرافی ارزهای دیجیتال به دریافت نامه پوششی از بخش خصوصی بستگی دارد.

همچنین بانک مرکزی، بررسی اپلیکیشن و تایید اپلیکیشن در سامانه اینماد را بر عهده داشته است. تایید درخواست بانک مرکزی منوط به بررسی مدارک و رایزنی های لازم می باشد.

مشاغلی که درخواست آنها مورد تایید بانک مرکزی قرار گرفته است، امکان دریافت درگاه پرداخت با کد شعبه در شبکه پرداخت را خواهند داشت و این مشاغل هنگام استعلام شاپرک به نشانی این سیستم، با حوزه فعالیت «سایر رشته های مالی» پاسخ مثبت دریافت خواهند کرد. در این جلسه تاکید شده است که این پاسخ برای سایر دستگاه های پرس و جو مرکز تتا نیز موجود خواهد بود.

علاوه بر این، مرکز تتا به عنوان مرجع پاسخگویی به سوالات کسب و کار آنلاینبا همکاری سایر نهادها، هماهنگی های بین نهادی در خصوص ایجاد اجماع در مورد مشاغل مصوب را انجام خواهد داد. از سوی دیگر مرکز تتا دسترسی به پنل مانیتورینگ یکپارچه سامانه اینماد را برای «نگهداری سوابق نظارتی» و «امکان معرفی اخطارهای نظارتی تخلفات تجاری» در اختیار هر سازمانی تسهیل کرده است. در این جلسه تاکید شد که اخطار نظارتی و عدم اصلاح تخلف از سوی کسب و کار در بازه زمانی تعیین شده، موجب توقف فعالیت تجاری و مسدود شدن درگاه پرداخت آن کسب و کار از طریق شاپرک خواهد شد.

نظارت بر فعالیت شرکت های معرفی شده توسط هر سازمان از نظر رعایت قوانین و مقررات و رعایت مستمر الزامات مصوب بر عهده اتحادیه ها می باشد و بر این اساس هر سازمان دارای اختیارات کامل جهت تعیین شرایط اولیه معرفی، به اعضا تمهیدات لازم برای ارزیابی و توسعه دوره ای و تجهیز زیرساخت های نظارت هوشمند داده می شود.

در نهایت در این جلسه تاکید شد که عملکرد سازمان های تخصصی از نظر اصلاح عملکرد و نظارت بر اعضا در بازه های زمانی مشخص مورد ارزیابی قرار گرفته و در مورد ادامه یا جایگزینی آنها با سایر سازمان ها تصمیم گیری خواهد شد. .

بیشتر بخوانید:

  • امکان دریافت این اطلاعات و کد رهگیری مالیاتی به صورت همزمان وجود داشت
  • لوگو و شناسنامه جعلی این محصول را شناسایی کنید. در خرید آنلاین بیشتر دقت کنید!

نظر شما در مورد شرط جدید دریافت این شکل از مبادلات ارزهای دیجیتال ادامه کار در حوزه تجارت الکترونیک چگونه است؟ نظر خود را با پی ام آپ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

مقاله دریافت این نوع صرافی های ارز دیجیتال منوط به دریافت معرفی نامه از سه موسسه خصوصی می باشد. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا