اخبار روز سینما

استایل های مختلف 3 ملکه زیبای دنیا که همیشه جلب توجه می کنند + عکس

ملکه لیتزیا، ملکه رانیا و پرنسس شارلین به عنوان زیباترین ملکه های جهان با سبک های منحصر به فرد و متفاوت شناخته می شوند.

پی ام آپ به نقل از برترین ها; در روزهای اخیر سرانجام تاجگذاری شاه کارلوس سوم انجام شد و کارلوس و کامیلا عنوان پادشاه و ملکه را دریافت کردند. ستارگان سلطنتی از کشورهای مختلف جهان در این مراسم حضور داشتند و با استایل های زیبایی مرزهای مراسم را مشخص کردند.

ملکه لتیزیا، ملکه رانیا و پرنسس شارلین که به عنوان زیباترین بانوان سلطنتی جهان شناخته می شوند نیز در این مراسم حضور داشتند و ثابت کردند که واقعا شایسته این عنوان هستند.

در این مطلب نگاهی به استایل این 3 ملکه در مراسم تاج گذاری انداخته ایم.

ملکه لتیزیا، ملکه اسپانیا

ملکه لیتزیا بارها به عنوان زیباترین ملکه جهان شناخته شده است. او همچنین در مراسم تاج گذاری شاهزاده چارلز با استایلی شیک و متفاوت ظاهر شد. و یک بار دیگر نشان داد که خوب لباس پوشیدن را بلد است.

این ملکه بارها نشان داده است که جسارت امتحان مدل های مختلف استایل را دارد. و در این مراسم با انتخاب رنگ صورتی به عنوان رنگ اصلی استایل خود بار دیگر این گفته را تایید کرد.

او در این مراسم با لباس صورتی مانند باربی ظاهر شد و با لباسش توجه عموم را به خود جلب کرد.

ملکه لتیزیا 50 ساله اسپانیا که قبل از ملکه شدن مجری بود، این لباس زیبا را با کلاه حصیری طراحی شده به شکل دیسک ست کرد.

اگرچه این کلاه شباهت زیادی به لباس صورتی ملکه داشت اما مدل آن سوژه کاربران فضای مجازی شد. خیلی ها معتقد بودند که لیتزیا با این کلاه شبیه شخصیت Raiden در بازی ویدیویی Mortal Kombat است!

یک روز قبل از مراسم تاجگذاری، که به نوعی خوش آمدگویی به مهمانان در کاخ باکینگهام بود، لیتزیا با لباس سبز زیبا از مجموعه بهار/تابستان 2023 ویکتوریا بکهام ظاهر شد.

این لباس به نوبه خود توجه بسیاری را به خود جلب کرد. شاید بتوان گفت لیتزیا جذاب و خوش پوش جای خالی مگان مارکل، خوش پوش ترین بانوی سلطنتی انگلستان را پر کرد.

ملکه رانیا، ملکه اردن

رانیا که یکی از خوش پوش ترین و شیک ترین ملکه های دنیا به حساب می آید با لباس زرد پاستلی در این مراسم حضور داشت. این لباس به دلیل یقه به سبک شنل و طراحی زیبای خود توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

در روزی که بسیاری با تاج‌های خود سر برمی‌گرداندند، او ظاهر خود را با یک کلاه لباس کامل کرد. کفش های پاشنه سفید این ظاهر را تکمیل کردند.

این ملکه زیبا در ضیافت یک روز قبل از تاجگذاری در کاخ باکینگهام، زیبایی همیشگی خود را به تن کرد.

او در این ضیافت با یک لباس قهوه ای بلند و جذاب از برند Schiaparelli حضور داشت و با کیف و کفش طلایی لباس خود را تکمیل کرد.

پرنسس شارلین، پرنسس موناکو

سومین بانوی زیبای سلطنتی حاضر در مراسم تاج گذاری، شاهزاده خانم شارلین، شاهزاده موناکو بود. پرنسس موناکو در این مراسم با کت و دامنی جذاب کرم رنگ ظاهر شد که سادگی آن با دکمه های طراحی شده به شکل گل از بین رفت.

شارلین 45 ساله که قبلاً شناگر بود به عنوان جسورترین بانوی سلطنتی شناخته می شود. برخلاف بسیاری از خانواده های سلطنتی، شارلین بارها با دامن های کوتاه دیده شده است و مهمتر از همه، موهایش مدل پیکسی است. مدل مویی که هرگز در بین خانم های سلطنتی دیده نمی شود.

کت و دامن شیک چارلن نیز در این مراسم بسیار مورد توجه قرار گرفت. طرح مانتو و استیل آویزان در پشت مانتو این مانتو را متفاوت کرده است.

او لباس خود را با کفش های رکابی همرنگ تکمیل کرد. شارلین مثل همیشه با موهای پیکسی دوست داشتنی و آرایش ساده اش در مراسم حاضر شد.

این پرنسس زیبا و جسور روز قبل از تاج گذاری در کاخ باکینگهام با استایلی شیک و متفاوت ظاهر شد. او در این مراسم ست جذابی از پیراهن و شلوار را انتخاب کرد که طرح های متفاوتی داشت. او این پیراهن زیبا را با صندل و کلاچ نقره ای ست کرد.

پرنسس شارلین، پرنسس موناکو

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا