اخبار روز سینما

دختر کیومرث پوراحمد: پدرم می دانست چه بلایی سرش می آید. هزار نقشه داشت و قرار ملاقات با چند نفر گذاشت.







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین: ما مطمئن هستیم و می دانیم که پدرم خودکشی نکرده است: «قرار بود پدرم برای تدوین فیلم «پرونده باز است» به تهران برگردد و اینها را داشت بخشی از سخنان دختر کیومرث پوراحمد است. او مدعی است که پدرش خودکشی نکرده است.

روزنامه اعتماد نوشت: دختر کیومرث پوراحمد درباره روز حادثه گفت: پدرم اغلب از یکی که در شمال می‌شناخت ویلا اجاره می‌کرد و به شمال می‌رفت چون می‌خواست بنویسد و تنها بماند تنها؛ یعنی اولین بار نبود که فقط به شمال رفته بود. قرار بود به تهران برگردد چون قرارهای دیگری داشت، اما ناگهان این اتفاق افتاد. روز حادثه صاحب ویلا به آنجا رفت و صحنه جنایت را مشاهده کرد و پلیس را در جریان گذاشت. همه خانواده ها به شیوه خود تاکید می کنند که پدر ما برای خودکشی به شمال نرفته است.

زمانی که پدرم در شمال بود با پدرم صحبت کردم و به من گفت که می‌خواهم به تهران بروم تا در موسیقی و تدوین فیلم «پرونده باز است» چیزی را عوض کنم. قرارهای مختلفی داشت. من هم در داستانی که مصادف با تولد 40 سالگی پدرم بود به این مشکل اشاره کردم و مقاله ای در مورد تماس های تلفنی و پیام های مرتبط با این جلسات کاری نوشتم. یعنی پدرم برای آینده برنامه هایی داشت، حتی قرار بود به زاهدان برود و خواهرش را ببیند. او قبل از حادثه با خواهر و خواهر شوهرش صحبت کرده بود و می خواست به زاهدان سفر کند. خلاصه هزار نقشه داشت و با چند نفر قرار گذاشت. کتاب های او تازه چاپ شده بود و قرار بود مجله مهری لندن کتاب هایش را منتشر کند، اما سردبیر مجله مهری فرصت طلب بود و نمی دانیم پدرم با این مرد قرارداد داشت یا نه؟ وکیلی که در ایران می شناختیم توانست این موضوع را بررسی کند. به هر حال پدرم حتماً در چاپ این کتاب ها نقش داشته است، اما هیچکس نمی تواند با ناشر لندن تماس بگیرد چون ایران نیست. حتی تلفنی با این ناشر صحبت کردیم و قرار بود قراردادها را برای ما بفرستد اما تاکنون چیزی برای ما نفرستاده است. به غیر از یک کتابی که چاپ شد و پدرم در سفرش برایم آورد، گفت که هنوز کتاب های بیشتری برای چاپ دارم، اما هنوز کتاب ها تمام نشده و مرحله نهایی را پشت سر نگذاشته است. پدرم به تمام کارهایش وسواس زیادی داشت. در هر صورت می خواهم بگویم پدرم پروژه های زیادی داشت که می خواست آنها را به سرانجام برساند. آخرین فیلم او، «پرونده باز است»، هم فیلم پدرم است و هم نه.

دختر کیومرث پوراحمد نیز درباره ادعای خاله اش در فضای مجازی مبنی بر قتل پدرش می گوید: آنچه عمه ام نوشته درست است اما فعلا فقط در زمان مناسب درباره رسیدگی به پرونده و جزئیات پرونده صحبت می کنیم. می آید، اما «می توانم بگویم پدرم می دانست چه اتفاقی برایش می افتد، اما اینکه خودش را کشته است اصلاً درست نیست».




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا