اخبار روز سینما

خبر خوش در مورد وضعیت فردوس کاویانی!

پی ام آپ: دختر فردوس کاویانی با انتشار چند عکس از کارهای قدیمی از سلامت پدرش خبر داد.

پس از مدتی بیماری و بی اطلاعی از فردوس کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون، اخیراً زهرا حمیدی بازیگر سرشناس از بازیگر سریال های خاطره انگیز تلویزیونی یاد کرد.

گفت: کسی از فردوس کاویانی خبر دارد؟ او در رختخواب است و پرستار از او مراقبت می کند.

خبرنگار ما با ایرج راد رئیس هیات مدیره خانه تئاتر که نظارت بر روند درمان وی را بر عهده دارد گفت و گو کرد. وی از وخامت بیماری و البته رصد مشکلاتش توسط خانه تئاتر خبر داد.

واکنش‌ها نسبت به بیماری و وضعیت جسمانی فردوس کاویانی که همواره خود و خانواده‌اش خیلی کم‌صحبت و کم‌خبرند، ادامه پیدا کرد.

در نهایت آرمیتا کاویانی، دختر این هنرمند پیشکسوت، ترجیح داد چند عکس قدیمی از آثار ماندگار پدرش منتشر کند تا از وضعیت جسمانی او گزارشی ارائه کند.

آرمیتا کاویانی ضمن تشکر از مردم ایران که جویای احوال فردوس کاویانی شدند، در توضیح مختصری نوشت: با سلام و تشکر از شما هموطنان عزیز و عزیزی که جویای احوال پدر هستید. بابا بهتره، نگران نباش، ما با عشق از او مراقبت می کنیم.»

فردوس کاویانی نام بزرگی است که در تیتراژ بسیاری از کارهای محبوب تئاتر، سینما و تلویزیون وجود دارد. بیش از یک دهه از حضورش در سریال‌هایی همچون «همسران» و «آژانس دوستی» در قاب جعبه جادو می‌گذرد.

حدود سه سال پیش مراسمی به یاد او برگزار شد که خانواده وی به عنوان نماینده وی در آن حضور یافتند و فردوس کاویانی با پیامی تصویری توانست هواداران خود را همراهی کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا