اخبار روز سینما

شباهت باورنکردنی دختر “مهران احمدی” به پدرش!/ تصاویر دوست‌داشتنی پدر و دختری!

عکسی از مهران احمدی، همراه با دخترش باران را در ادامه مشاهده کنید.

باران احمدی، دختر واقعی مهران احمدی بازیگر و کارگردان سریال “بی گناه”، در این اثر به همراه پدرش بازی کرده است. در این سریال، باران احمدی نقش سارینا، دختر جوان پروین فرشباف (نسرین نصرتی) و مهران احمدی نقش عطا معصومی را ایفا می‌کند. در این فیلم، باران و مهران احمدی به صورت واقعی‌ترین شکل ممکن نقش پدر و دختر را بازی کرده و از این رابطه نه‌تنها در فیلم بلکه در زندگی واقعی نیز لذت می‌برند. در ادامه، می‌توانید عکسی از دختر مهران احمدی را مشاهده نمایید.

شباهت باورنکردنی دختر "مهران احمدی" به پدرش!/ تصاویر دوست‌داشتنی پدر و دختری!

سارینا، شخصیت دختر عکاس در داستان “بی گناه”، با شیطنت و ادبیات خاص خود، با بازی آسانش توانسته تعداد زیادی از تماشاگران این مجموعه را به خود جلب کند. این مجموعه در ژانر خانوادگی و اجتماعی، داستان مردی به نام بهمن مردانی را روایت می‌کند که پس از بیست و پنج سال به ایران بازمی‌گردد و در پی کشف رازی از گذشته‌ای دور هستیم.

مهران احمدی

معروف به شکیب آوای باران و مهران احمدی

در فروردین ماه سال ۱۳۹۲، با بازی در نقش “بهبود” در پایتخت ۲، شهرت خود را بیشتر گسترش دادم. چند ماه بعد، با بازی در سریال “آوای باران” در نقش “شکیب”، به اوج شهرت خود دست یافتم. همچنان که می‌گوید، پس از سال‌ها، مردم هنوز هم من را با نقش‌های “بهبود” و “شکیب” می‌شناسند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا