اخبار روز سینما

دانلود و معرفی بهترین فیلم ها درباره هک که مغز شما را منفجر می کند

ما سعی کردیم در مقاله دانلود و معرفی بهترین فیلم ها درباره هک که مغز شما را منفجر می کند
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

بهترین فیلم ها درباره هک همیشه مورد مخصوصا در دنیای تکنولوچی که هر انسانی مورد بحث موضوع هست و بود.

داستان این فیلم‌ها برای سرگرمی طراحی شده‌اند و از نظر فنی مشخص هستند. فقط نظر داستان‌پردازی خیالی، هر یک از فیلم‌هایی در ادامه به آن‌ها می‌پردازم به گونه‌های بهیادماندنی و می‌توانم برای یک هفته آخر هفته به تماشای آن‌ها نشستم.

در سال‌های با گسترش کامپیوتر، اینترنت و فناوری‌های آن‌ها، صنعت نیز به موضوعات جدید مرتبط با آنها رفته است. کارگردانان و بسیاری تصمیم به ساختن فیلم با موضوع هک دیگر سوژه‌های مجازی گرفته‌اند.

بهترین فیلم ها با موضوع هک ! یا به عبارتی فیلم های سینمایی با موضوع هک و هکرها، جزوه فیلم های سینمای هیجان انگیز در دنیای فیلم و هستند. اما بهترین فیلم های سینمایی با موضوع هکرها کدامند؟

دانلود و معرفی بهترین فیلم ها درباره هک

در ادامه از بهترین فیلم های سینمایی برای هکرها در اختیار شما می‌گذاریم تا دیدن باشان دو عالم را انتخاب کنید:

  • آزاد زندگی کن یا سخت بمیر (2007)
  • من کی هستم (2014)
  • هکر (1995)
  • اسنودن (2016)
  • چشم طلایی (1995)
  • ماتریکس (1999)
  • آقای ربات (2015)
  • طبقه سیزدهم (1999)
  • دختری با خالکوبی اژدها (2011)
  • بازی تقلید (2014)
بهترین فیلم ها درباره هک

داستان بیشتر این فیلم‌ها با محوریت ماجراهای پرسروصدا یا دشمنان واقعی رت مجاسزی شک. برخی از این فیلم‌ها جذابیت‌های بصری را به تصویر می‌کشند که ایده‌های دنیای موازی موازی است. تفسیرهای قدرتمندی را همراه با پیام‌هایی ارزشمند بیان می‌کنند.

دانلود همه فیلم های معرفی شده در نوشتار بهترین فیلم های سینمایی برای هکرها از طریق کانال تلگرامی پی ام آپلود میسر است:

دانلود بهترین فیلم هکری از کانال تلگرام

آزاد زندگی کن یا سخت بمیر (2007)

بهترین فیلم ها درباره هک
بهترین فیلم ها درباره هک
  • نام انگلیسی: Die Hard 4: Live Free or Die Hard
  • سال تولید: 2007

بروس ویلیس را تنها تا جهان را نجات دهد. . این فیلم نیز مانند اره‌ماهی دارای خشونت بیش از حد از صحنه و صحنه‌های اکشن فراوان است. اگر به سری فیلم های جانسخت علاقه مندید، تماشای این فیلم را از دست می دهد.

من کی هستم (2014)

بهترین فیلم ها درباره هک
بهترین فیلم ها درباره هک

من کی هستم: هیچ سیستمی امن نیست یک فیلم سینمایی بسیار جذاب درباره یک هکر آلمانی است که توسط کارگردان معروف باران بو اودار ساخته شده است. این فیلم نیز در لیست بهترین فیلم در مورد هک و امنیت قرار می‌گیرد چراکه ویژگی‌های زیادی دارد که باعث جذب افراد مختلف از سراسر دنیا می‌شود.

تعداد زیادی از افراد به موضوع هک و امنیت این را با سریال‌هایی مانند مستر ربات مقایسه می‌کنند آن را یکی از بهترین فیلم‌های تولید شده با این موضوع می‌دانند. داستان این فیلم درباره یک گروه. یکی از ویژگی های کلیدی این فیلم نحوه بیان مسائل مختلف در آن است. من کی هستم: هیچ سیستمی امن نیست در واقع مصاحبه با یک هکر در اتاق بازجویی نمایش می‌دهد که در هکر موردنظر سفر خود را توضیح می‌دهد.

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستند که در یک فیلم سریال را دوست دارند بدون شک شک شک من کی هستم: هیچ سیستمی امن نیست می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که برای تماشای وجود دارد. در این فیلم شما چالش‌های موجود را مشاهده می‌کنید که در زمینه هک و امنیت رخ می‌د. علاوه بر این در این فیلم مباحثی درباره دارک وب دارک نت نظری است که برای شما جذاب خواهد بود.

هکرها (1995)

بهترین فیلم ها درباره هک
بهترین فیلم ها درباره هک

Iain Softley ساخته شد. این فیلم درباره گروهی از هکرهای دبیرستانی و مشارکت آنها در یک توطئه اخاذی در ردت کش. اساساً، فیلم درباره داستان هکرهایی است که به عوامل ایجاد می شود که پنج نفتکش را واژگون، سرزنش می‌شوند.

اسنودن (2016)

بهترین فیلم ها درباره هک
بهترین فیلم ها درباره هک
  • IMDb: 7.3
  • ژانر: بیوگرافی، درام، هیجان
  • کارگردان: الیور استون
  • سال ساخت: 2016

اول از همه باید ذکر کنیم که اسنودن، که یکی از بهترین فیلمهای هکر است، با یک داستان واقعی. این فیلم کارشناس کامپیوتر آمریکایی ادوارد اسنودن، سابق یکی از اطلاعات مرکزی سابق آمریکا (CIA) و امنیت ملی (NSA) است که سیستمی را کشف کرده است که ایالات متحده از آن به عنوان یک برنامه مخفی مخفی استفاده می کند. با تشکر از این برنامه، ایمیل، تلفن، تمام سیستم‌های فن‌آوری می‌توانند توسط دولت شوند. فیلم اسنودن با داستان واقعی، یکی از بهترین فیلم ها با موضوع هکری است.

چشم طلایی (1995)

بهترین فیلم ها درباره هک
بهترین فیلم ها درباره هک

در این پیرس برازنان در نقش جیمز بند، مخفی سرویس اطلاعاتی انگلستان، «چشم طلایی» دارد که برنامه هکر را به همراه ماهواره مسلحش از کار بیندازد بیندازد بیندازد بیندازد. این فیلم جیمزباندی ترکیبی از رایانه و صحنه‌های اکشن پیش می‌رود و به سبک سری فیلم‌های جیمز باند به پایان می‌رسد.

ماتریکس ۱۹۹۹

دانلود و معرفی بهترین فیلم ها درباره هک که مغز شما را منفجر می کند

ماتریکس یکی از پرطرفدارترین فیلم ها در حوزه امنیت و هک می‌باشد که در آن ذهن انسان هک. این فیلم جذاب و دیدنی است که قدیمی بودن اصلا حس نمی‌شود و هنوز هر کسی را تماشا می‌کند تجربه جدید و زیبایی کسب می‌کند. همچنین جلوه های ویژه فیلم ماتریکس نیز بسیار زیبا ساخته شده است.

سریال Mr. Robot

دانلود و معرفی بهترین فیلم ها درباره هک که مغز شما را منفجر می کند

آقای ربات یک سریال تلویزیونی است؛ اما آنقدر ساخت خوبی دارد که در لیست صدر فیلم های ما جای دارد. این سریال به چند دلیل جذاب است. اول این فضاسازی بسیار خوبی دارد. همچنین از فیلمبرداری فوق‌العاده، موسیقی تأثیرگذار و استفاده از دوربیرن دوربیرن دوربیرن دوربیرن. مخاطبان این سریال را به خاطر سبک بصری درخشانش دوست خواهند داشت.

از طرف کاربران رایانه هم از این که آقای به نظر فنی بسیار دقیق، از این سریال استقبال خواهند کرد. در این به فناوری گوشی‌های هوشمند، لینوکس، رزبری پای پای پای رزبری رزبری رزبری رزبری رزبری رزبری رزبری رزبری رزبری رزبری رزبری رزبری، رزبری، پای شبکه و اینستاگرام اینستاگرام و زیرساخت های زیرساخت های شبکه اشارات مستقیم مستقیم.

خود داستان نیز بسیار جذاب است. شخصیت اصلی یعنی «الیوت» یک مهندس رایانه است که مجازات‌های پارتیزانی علیه افراد و متجاوزان به کودکان را به اجرا می‌گذارد. او درون کمپین آشوبطلب و آنارشیست پیچیده است که هدفشان بازگرداندن پول به فقرا داده شده است، کارآموزی است. الیوت از سلامت اجتماعی، مصرف مواد مخدر ناتوانی در عاطفی با دوستانش رنج. این نقش به نحوی درخشان توسط «رامی مالک» ایفا شده است.

روایت‌پردازی شاید بهترین سریال تلویزیونی باشد: «سام سام سام سام سام سام سام نویسنده سریال، دیالوگ‌هایی نافذ و مسحورکننده را در این فیلم مدرن به خدمت گرفته‌اند. به خاطر تأثیر صدای راوی به صورت نریشن که فیلم فلسفی باشگاه مشتزنی (Fight Club) را یادآور می‌شود، برای دوم و فقط برای گوش دادن به فیلم‌نامه فیلم‌نامه این فیلم را می‌بیند.

طبقه سیزدهم

دانلود و معرفی بهترین فیلم ها درباره هک که مغز شما را منفجر می کند

خلاصه داستان در مورد یک دانشمند علوم کامپیوتری بنام «هان فالر»، مسئله‌ای خیلی را کشف کرده است. او قصد دارد کشف جدیدش را به همکارش «دوگلاس هال هال هال هال، احساس می کند کسی به دنبال اوست از این رو پیغامش پیغامش در دنیای دنیای کامپیوتری مجازی و موازی موازی با واقعیت برای همکارش همکارش همکارش می کند.

فالر همان شب در دنیای واقعی به قتل می رسد و دوگلاس تنها پرونده قتل اوست. او وارد مجازی می شود تا نامه ای همکارش را، و می فهمم که از آنچه انتظار داشته است ناگوارتر است.

دختری با خال کوبی اژدها

دانلود و معرفی بهترین فیلم ها درباره هک که مغز شما را منفجر می کند

داستان یک هکر سوئدی که بر روی سیستم‌عامل مک (Mac) فعالیت دارد و با سندرم آسپرگر زیند. او با همکاری یک روزنامه نگار سعی در حل معمای یک قتل اسرارآمیز دارد.

اسم فیلم به دلیل یک خالکوبی آژده ها بر روی بدن این دختر است. این فیلم بر اساس داستان‌های “استیگ لارسن” (استیگ لارسون) ساخته شده است. فیلم جایزه بین‌المللی نیز گرفته شده است و با بازی «دانیل کریگ» به زبان انگلیسی بازیساش.

بازی تقلید – انیگما

دانلود و معرفی بهترین فیلم ها درباره هک که مغز شما را منفجر می کند

فیلم بازی به زندگی آلن تورینگ، ریاضیدان و علوم کامپیوتر سرشناس بریتانیایی می‌پردازد. بخش عمده ای از دقایق فیلم روی ماجراهای جنگ جهانی و تورینگ و گروهش برای کد ماشین انیگما که نازی ها آن را برای ارسال سری های سری خود استفاده می کنند، می سازند، کشف کنند. اگر به رمزنگاری و شکستن آن علاقه دارید این فیلم می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

نمره

دانلود و معرفی بهترین فیلم ها درباره هک که مغز شما را منفجر می کند

«ادوارد نورتون» و «رابرت دنیرو» در این فیلم با موضوع سرقت، فوق‌العاده ظاهر شده‌اند. در یک هوشمندانه برای اثری گرانقیمت از گمرک، نورتون و دنیرو با کمک یک هکر جامعه گریز که در خانه مادرش زندگی می‌کند، به سیستم‌های امنیتی نفوذ می‌کنند. ۱۰ دقیقه برای هک کردن و ۱۰۰ دقیقه داستان‌سرایی حادثه‌ای درباره یک حادثه!

«امتیاز» دو نکته ویژه دارد. این فیلم آخرین فیلمی است که مارلون براندو در آن به طور کامل ایفای نقش می‌کند. نکته دوم این است که فیلم تنها همکاری مشترک براندو و دنیرو به شماره می‌آید. دو بازیگری که هردو برای ایفای نقش یک کاراکتر (دون کورلئونه) برنده جایزه اسکنار شد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا