دانلود سریال ایرانی

دانلود مسابقه صداتو؛ دانلود قسمت اول تا هفتم صداتو

برنامه “صداتو”، محصول سال ۱۴۰۲ در کشور ایران است که توسط حامد جوادزاده به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده تولید شده است. این کارگردان و مستندساز، پیش از این در سال ۱۳۹۷ یک برنامه ورزشی ویژه را تهیه و کارگردانی کرده بود. در آن زمان، این برنامه با استقبال گسترده مخاطبان همراه بود و علی رغم تبلیغات گسترده تلویزیون برای برنامه‌های ورزشی خود، برنامه “زابیواکا” حامد جوادزاده به عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه ورزشی سال ۱۳۹۷ نیز معروف شد. نام حامد جوادزاده با این برنامه جنجالی در بین مردم شهرت پیدا کرد.

حال، پس از ۵ سال از آخرین اثر حامد جوادزاده، او قرار است در یک برنامه ویژه دیگر ولی با فرمت متفاوت از “زابیواکا” در شبکه نمایش خانگی حضور یابد. “مسابقه صداتو”، آخرین اثر حامد جوادزاده است که در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری قرار دارد و منتظر است که به صورت یک مسابقه معمایی منتشر شود.

برخلاف اثر اول حامد جوادزاده که به صورت تاک‌شو و مباحث گفتگومحور بود و پخش شد، “مسابقه صداتو” قرار است به صورت یک مسابقه با مجری‌گری و میزبانی محسن کیایی منتشر شود. در آثار حامد جوادزاده برای هدایت و مجریگری، همیشه از افرادی استفاده می‌شود که تجربه اولیه خود را نیز پشت سر گذاشته‌اند. این مورد در “مسابقه صداتو” نیز درست است، همانطور که در برنامه “زابیواکا”، مرحوم انصاریان و مجید یاسر به عنوان مجریان آن برنامه فعالیت می‌کردند.


دانلود قسمت اول مسابقه صداتو

دانلود قسمت دوم مسابقه صداتو

دانلود قسمت سوم مسابقه صداتو

دانلود قسمت چهارم مسابقه صداتو

دانلود قسمت پنجم مسابقه صداتو

دانلود قسمت ششم مسابقه صداتو

دانلود قسمت هفتم مسابقه صداتو


داستان مسابقه صداتو

مسابقه “صداتو” یک ویژه برنامه با سبک و سیاق معمایی و موزیکال است که توسط محسن کیایی هدایت می‌شود. در این برنامه، شرکت‌کنندگان با همکاری هنرمندان و صداپیشگانی که یک تیم تشکیل می‌دهند، به حل معماها و رقابت با یکدیگر می‌پردازند. به علاوه، در این مسابقه به جز محسن کیایی، چهار نفر دیگر نیز به عنوان کمک‌کنندگان حضور خواهند داشت.

چه‌کسانی در برنامه صداتو به‌عنوان شرکت کننده حضور دارند؟

“صداتو”، که به‌عنوان جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی معرفی می‌شود، توسط حامد جوادزاده به عنوان کارگردان برنامه ساخته شده است. او در این برنامه از محسن کیایی به عنوان مجری و همچنین شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله به عنوان هنرپیشه استفاده کرده است. دلیل انتخاب این افراد به وضوح مشخص است، محسن شریفیان به‌عنوان خواننده، آهنگساز، نویسنده و نوازنده ایرانی شناخته شده است و محمد بحرانی نیز به‌عنوان یکی از صداپیشگان محبوب در ایران شناخته می‌شود. تلاش شده است که با توجه به موضوع برنامه، افرادی با مهارت کافی در زمینه موسیقی و سایر حوزه‌ها انتخاب شوند.

دانلود برننامه صداتو با اجرای محسن کیایی، محمد بحرانی، شبنم مقدمی، محسن شریفیان و امیر مهدی ژوله

داوران و مجری برنامه صداتو:

  • محسن کیایی: مجری
  • شبنم مقدمی
  • محمد بحرانی
  • محسن شریفیان
  • امیر‌مهدی ژوله

برنامه صداتو در چند قسمت تهیه شده است؟

تعداد قسمت‌های مسابقه “صداتو” هنوز مشخص نیست چون اطلاعات دقیقی در این خصوص اعلام نشده است. با این حال، در نظر گرفته شده که برنامه‌های موسیقی در ایران ممکن است با سانسور و ممیزی‌های خاصی از سوی مسئولین روبرو شوند. لذا، لازم است منتظر بمانیم و ببینیم آیا مسابقه “صداتو” با میزبانی محسن کیایی هم با محدودیت‌های سانسور و ممیزی مواجه خواهد شد یا خیر.

با توجه به اینکه “صداتو” جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی در سبک موزیکال و معمایی است، قرار است در تابستان سال ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی پخش شود. همچنین، قسمت اول این برنامه به محض انتشار، در سایت pmup قابل دسترسی خواهد بود.

اولین قسمت از مسابقه “صداتو” در تاریخ ۱۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. هر هفته، روز چهارشنبه ساعت ۸ صبح، قسمت جدیدی از برنامه منتشر خواهد شد.

تریلر مسابقه صداتو با مجری گری محسن کیایی

 

  • لینک قسمت های جدید مسابقه صداتو، هر چهارشنبه ساعت 20:00 قرار داده می‌شود. این اطمینان را به شما می دهیم که به محض پخش سریال، لینک ها درج خواهند شد.
  • چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: 1- ایمیل support@salamcinama.ir و 2- واتس اپ و تلگرام: 09357896697 .

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/دانلود-برنامه-و-مسابقه-صداتو/
  • دانلود رایگان فصل دوم صداتو

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا