اخبار روز

داستان محرومیت ابدی مصطفی رجایی و عکس یادگاری با ورزشکاران ایرانی و اسرائیلی!/فیلم

مصطفی رجایی ورزشکار ایرانی به دلیل اشتراک گذاری عکس با یک ورزشکار اسرائیلی از سوی فدراسیون وزنه برداری ایران محروم شد.

به گزارش عصر ایران فدراسیون وزنه برداری ایران وی ضمن اعلام این موضوع، سرپرست تیم اعزامی “حمید صالحی نیا” را نیز برکنار کرد.

مصطفی رجایی ورزشکار ایرانی مدال نقره مسابقات جهانی لهستان را کسب کرد. وی با ورزشکار اسراییلی برنده مدال برنز دست داد و عکس یادگاری گرفت.
در واکنش به این اتفاق، فدراسیون وزنه برداری ایران این ورزشکار ایرانی را مادام العمر محروم کرد. فدراسیون ایران نیز این رفتار را مغایر با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و آن را به شدت محکوم کرد.

تیم ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان در لهستان با کسب یک طلا و چهار نقره به مقام پنجمی دست یافت.

در بیانیه فدراسیون ایران آمده است: مواضع فدراسیون وزنه برداری با در نظر گرفتن محرومیت مادام العمر از کلیه اماکن ورزشی ورزشکار خطی (مصطفی رجایی) با مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این فدراسیون است. رئیس تیم اعزامی (حمید صالحی نیا) از سمت خود برکنار شد و پس از بررسی های بیشتر، با تمامی افراد خاطی برخورد جدی و قاطع انجام خواهد شد.

عکس یادگاری ورزشکاران ایرانی و اسرائیلی

فدراسیون ایران افزود: بی شک مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن یکی از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و در این راستا فدراسیون وزنه برداری به طور کامل از آرمان های امام راحل (ره) پیروی می کند. و رهبر معظم انقلاب،رژیم نامشروع اسراییل را به رسمیت نمی شناسند و آن را به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر نظام براى ترویج روحیه مبارزه و اسلامى علیه صهیونیست‌ها سرلوحه خود قرار داده است.

کمیته پیشکسوتان وزنه برداری منحل شد

سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون در پاسخ گفت: اتفاقی که افتاده قطعا از نظر فدراسیون غیرقابل قبول و قابل بخشش است. جایگاه جمهوری اسلامی اولویت اصلی این فدراسیون است.» پس از اطلاع از این حادثه نابخشودنی، اقدامات جدی با متخلفان صورت گرفت و ورزشکار مقصر از محرومیت مادام العمر محروم شد. پس از بررسی بیشتر، برخورد قاطع با تمامی متخلفان صورت خواهد گرفت. همچنین از این پس تمامی فعالیت های کمیته پیشکسوتان منحل خواهد شد.

وی در پایان گفت: ضمن عذرخواهی از رهبر انقلاب، خانواده شهدا و کل مردم ایران، قطعا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در خانواده وزنه برداری نخواهیم بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا