اخبار روز سینما

همبازی شدن دوباره هانده ارچل و بوراک دنیز در سریال هیجان انگیز دو غریبه/ داستان و زمان پخش این سریال!

خلاصه ای از درام ترکی دو غریبه فیلم سینمایی هانده ارچل و بوراک دنیز (دو غریبه) که به زودی از شبکه فاکس ترکیه اکران می شود، در ادامه می توانید بخوانید.

خلاصه ای از درام ترکی دو غریبه

تصویربرداری 3 قسمت از سریال دو غریبه با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز به پایان رسید و تصویربرداری آن به بعد از تعطیلات تابستانی موکول شد. این سریال ابتدا قرار بود با نام غریبه درونم (İçimizdeki Yabanci) نمایش داده شود اما به دو غریبه (Two Strangers) تغییر نام داد. این سریال که فیلمبرداری آن از اسفندماه  آغاز می شود، به زودی از شبکه فاکس پخش خواهد شد.

جدیدترین پروژه هانده ارچل به نام «خانه من را بدزدید» از این شبکه پخش شد و مخاطبان بالایی داشت. داستان جالبی در این سریال کمدی عاشقانه با بازی هانده و کرم بورچین روایت شد. داستان دو سریال خارجی به خواندن ادامه دهید.

 

هانده ارچل و بوراک دنیز در سریال دو غریبه
همبازی شدن دوباره هانده ارچل و بوراک دنیز در سریال هیجان انگیز دو غریبه/ داستان و زمان پخش این سریال!

داستان سریال دو غریبه: هانده ارچل در این سریال برای شبکه فاکس ترکیه نقش دادستان لیلا را بازی می کند. او با خانواده اش از شهر دیگری به استانبول می آید و سعی می کند پرونده قتل یک تاجر معروف را حل کند.

بوراک دنیز که از قبل در سریال عشق حرف حالیش نمیشه با ستاره زن ترکیه، هانده ارچل پانتر بود، در این فیلم نقش خبرنگاری معروف به نام کنان را بازی می کند. جسدی که در جنگل پیدا شده است، باعث آشنایی لیلا و کنان، دادستان و خبرنگار سریال دوغریبه می‌شود.

با توجه به اینکه بوراک دنیز به هفت سال حبس تعزیری محکوم شده است، هنوز مشخص نیست سرنوشت او در سریال و نقشش چه خواهد شد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا