اخبار روز

داروخانه ها پولی برای خرید شیرخشک ندارند

عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران: در حال حاضر داروخانه ها برای خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه ها به دلیل نداشتن پول برای خرید شیرخشک با مشکلات جدی مواجه است.

یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران با اشاره به بدهی بیمه به داروخانه ها گفت: داروخانه ها پولی برای خرید شیرخشک ندارند.

مهرهادی احمدی افزود: 16 هزار داروخانه در کشور با بیمه های پایه قرارداد دارند و متصدیان بیمه باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه ها به دلیل تأخیر در پرداخت مطالبات خوب نیست. هر سه شرکت بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان های بیمه گر یک ماه پس از دریافت مدارک مطالبات داروخانه ها را پرداخت کنند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: آخرین پرداختی سازمان تامین اجتماعی به داروخانه ها مربوط به آذر سال گذشته فقط در برخی داروخانه های کشور موجود بود و آخرین پرداخت بیمه سلامت نیز به آن مرتبط بود دی پارسال بود و در بیمه سربازی هم همینطور.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه ها برای خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه ها به دلیل اینکه پولی برای خرید شیرخشک ندارند با مشکلات جدی مواجه است.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه ها و بیمه سلامت منابع شیرخشک را به داروخانه ها بازپرداخت نکرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا