اخبار روز سینما جهان

خوش‌تیپ‌ ترین سلبریتی‌های جهانی همراه با فرزندانشان!/ از ویکتوریا بکهام گرفته تا بیانسه!

در این مقاله میتوانید خوشتیپ‌ترین مادران و دختران جهان را ببینید.

آیا تا حالا به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان از زیباترین استایل‌های مادر و دختری سلبریتی‌ها الگو گرفت؟ یا اینکه چگونه دختران سلبریتی‌ها همانند مادرشان خوش‌پوش و شیک می‌شوند؟ خب باید اعتراف کنیم که مادران ما پایه و زیربنای علاقه ما به مد را می‌سازند و اینکه ما چه سبک استایلی را انتخاب کنیم تا حد زیادی بستگی به مادرانمان دارد. طبیعتا این قانون در مورد سلبریتی‌ها هم صدق می‌کند، چه بسا بیشتر از سایرین چرا که دنیای پر زرق و برق سلبریتی‌ها همواره مورد توجه انسان‌های بسیاری قرار می‌گیرد و استایل آن‌ها به سرعت به الگویی در دنیای مد و فشن تبدیل می‌شود.

پس جای تعجبی ندارد که دخترانشان هم از آن‌ها الگو بگیرند و ما شاهد جذاب‌ترین ست‌های مادر دختری سلبریتی‌ها باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا زیباترین استایل‌های مادر و دختری سلبریتی‌ها در کنار هم را ببینیم و متوجه شویم خوش‌سلیقه و شیک‌پوش بودن هم می‌تواند از مادران به دختران منتقل شود.

با بهترین لباس پوشیدن مادران و دختران جهان آشنا شوید!

ویکتوریا بکهام و دخترش هارپر بکهام

مادر خوش‌استایل و طراح لباس حرفه‌ای هارپر بکهام نوعی الگوی فشن است. او تمام توان خود را به کار گرفته تا فرزندش را به شیک‌ترین و خوش‌پوش‌ترین کودک تبدیل کند. هارپر بکهام مدت‌هاست توجه علاقه‌مندان به مد و فشن را به خود جلب کرده است و به راحتی می‌توان گفت که او یکی از خوش‌استایل‌ترین کودکان، بلکه یکی از خوش‌پوش‌ترین کودکان است.

استایل ویکتوریا بکهام، که همواره در حوزه مد و فشن پیشرو بوده است، با استایل هارپر ساخته شده و بسیار جالب است. حتی در زمانی که هارپر تنها چند ماه داشت، استایل وی بسیار جذاب بود و همراه با استایل دلنشین ویکتوریا، یکی از زیباترین استایل‌های مادر و دختری سلبریتی‌ها را نشان می‌دادند.

با بهترین لباس پوشیدن مادران و دختران جهان آشنا شوید!

استایل کیت میدلتون و دخترش پرنسس شارلوت

استایل خوش‌پوشی و زیبایی کیت میدلتون همیشه منحصر به فرد و جذاب بوده است. این یکی از ویژگی‌های تحسین برانگیز او است و همچنین به عنوان یکی از نمادهای شهرت او شناخته می‌شود. اکنون، همراه با دخترش شارلوت، زیباترین ست‌های مادر و دختر را دارد. استایل شیک و دل‌ربا پرنسس شارلوت، سوالی را در ذهنمان مطرح می‌کند: علت این همه خوش‌پوشی چیست؟ فرموده شد که سبک استایل کیت میدلتون از بهترین‌هاست و بی‌عیب و نقص می‌باشد، بنابراین بدون شک او یک راهنما و الگوی فوق‌العاده برای استایل فرزندش خواهد بود.

با بهترین لباس پوشیدن مادران و دختران جهان آشنا شوید!
همچنین وقتی شما پسر ملکه مد جهان هستید، آیا می توانید استایل داشته باشید؟ آیا پرنسس شارلوت را در هنگام تولد در کلاه و پتویش دیدید؟ آیا فکر نمی کردید در آینده ای نزدیک یکی از زیباترین چهره های مادر و دختر افراد مشهور متعلق به کیت و شارلوت باشد؟

با بهترین لباس پوشیدن مادران و دختران جهان آشنا شوید!

استایل بیانسه و دخترش بلو آیوی

بیانسه یکی از آن سلبریتی‌هایی است که کلکسیون لباس‌ها و اکسسوری‌های مد او همیشه در دنیای مد برجسته بوده است و بسیاری از افراد برای الهام گرفتن به استایل شیک او نگاه می‌کنند. اما حالا به غیر از خودش، استایل بلو آیوی هم خیلی مورد توجه قرار گرفته است و به نظر می رسد تنوع و کمیت لباس دختر بیانسه، بلو آیوی آنقدر زیاد است که فقط نیمی از کمد لباس او بیشتر از همه لباس های ماست! از زیباترین چهره های سلبریتی مادر و دختر با هم می توان به استایل بیانسه و دخترش بلو آیوی و لباس های مادر و دخترشان اشاره کرد.

افزایش سن، استفاده مداوم از لوازم آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می شود. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می توان چین و چروک را از بین برد و از ایجاد آنها جلوگیری کرد و خاصیت سفت کنندگی این کرم از افتادگی عضلات صورت جلوگیری می کند.

با بهترین لباس پوشیدن مادران و دختران جهان آشنا شوید!

استایل کیم کارداشیان و دخترش نورث وست

آیا بچه ای را می شناسید که کمد لباسش پر از لباس های طراح سفارشی باشد؟ اگر پاسخ شما منفی است؛ پس بهتر است با نورث وست، دختر شیک و خوش لباس کیم کارداشیان آشنا شوید. دنیای سلبریتی ها همیشه هیجان انگیز و پر زرق و برق است و استایل آنها در دنیای مد تاثیرگذار و مهم است. لباس‌های مادر و دختر کیم و دخترش نورث از شیک‌ترین و متداول‌ترین مدل‌های افراد مشهور است.

با بهترین لباس پوشیدن مادران و دختران جهان آشنا شوید!

سبک یولاندا فاستر و دخترانش جیجی حدید و بلا حدید

جیجی و بلا حدید همیشه در صنعت مد پیشرو بوده‌اند و تسلط کاملی داشته‌اند. اما اگر با یولاندا فاستر، مادر جیجی و بلا، آشنا باشید، از این همه خوش‌استایلی و شیک‌پوشی این خواهران تعجب نخواهید کرد. مادرشان نیز یک مدل موفق و جذاب بوده و جیجی و بلا از او بهترین چیزها را یاد گرفته‌اند.
یکی از هدایایی که فاستر به دخترانش داده است، زیبایی بی‌نقص و خوش‌استایلی مثال‌زننده آن‌هاست. این خصوصیات را از مادرشان به ارث برده‌اند.

با بهترین لباس پوشیدن مادران و دختران جهان آشنا شوید!

استایل میشل اوباما و دخترانش ساشا اوباما و مالیا اوباما

میشل به عنوان زنی با روحیه قوی و استوار و مدتی به عنوان بانوی اول ایالات متحده، همواره مورد توجه رسانه ها و مردم بوده است. می توان حدس زد که کمد لباس میشل اوباما پر از لباس های شیک و مجلل است. ساشا و مالیا اوباما سبک متفاوتی نسبت به میشل دارند و به نظر می رسد استایل شیک و مدرن تری دارند. اگر فکر می کنی؛ استایل میشل اوباما همیشه جذاب و زیبا بوده است، بهتر است قبل از اینکه بانوی اول شود، عکس های او را ببینید!

با بهترین لباس پوشیدن مادران و دختران جهان آشنا شوید!

استایل آنا وینتور و دخترش بی شفر

وقتی آنا یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین‌ نام‌ها در صنعت مد و فشن است، تعجبی ندارد که دخترش سبک استایل او را الگو قرار دهد. فهمیدن اینکه چرا استایل مادر و دختری وینتور و بی شفر در صنعت مد تا این حد محبوب است، اصلا کار دشواری نیست. آنا علاقه‌مند به استایل‌های رنگارنگ یا لباس‌هایی با پارچه‌هایی که موتیف گل دارند، می‌باشد. ست‌های مادر و دختری آن‌ها بسیار شگفت‌انگیز و منحصر به فرد است و خیلی اوقات استایلشان مکمل هم است.

با بهترین لباس پوشیدن مادران و دختران جهان آشنا شوید!

استایل گلدی هاون و دخترش کیت هادسون

بدون شک یکی از زیباترین چهره های مشهور مادر و دختر در کنار هم متعلق به گلدی هاون و دخترش است. در نگاه اول، با دیدن عکس هاون و دخترش، ممکن است فکر کنید آنها دو خواهر هستند. یکی از ویژگی های مشترک استایل مادر و دختر گلدی و کیت، عشق به لباس های بوهمی و پر زرق و برق است.

با بهترین لباس پوشیدن مادران و دختران جهان آشنا شوید!

استایل لیزا بونت و دخترش زویی کراویتز

به نظر می‌رسه زویی کراویتز عاشق استایل مادرش لیزاه است. گاها میشه ردپایی از کپی در مدل مو و استایلش دید. اگه شما هم عاشق استایل راکری هستید (استایلی که از موسیقی راک الهام گرفته)، بی شک استایل زیباتری نسبت به همه، لیزا و زویی رو میبینید.

با بهترین لباس پوشیدن مادران و دختران جهان آشنا شوید!

استایل مریل استریپ و لوئیزا جیکوبسون گامر

لوئیزا جیکوبسون و مریل استریپ معمولاً همراه هم در فرش قرمز حاضر می‌شوند و یکی از شیک‌ترین استایل‌های مادر و دختر معروف است. استایل مادر و دختری مریل و لوئیزا بسیار متنوع است و هر بار با استایلی متفاوت ظاهر می‌شوند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا