اخبار روز

خرید خانه ارزانتر در چیتگر تهران!


به گزارش مانیبان؛ طبق آخرین آمار رسمی، قیمت آپارتمان در چیتگر و سایر محله‌های منطقه 22 تهران تقریباً 15 درصد کمتر از میانگین کل شهر است.

میانگین قیمت آپارتمان های عرضه شده در تهران اسفند در سال گذشته کمی بیش از 81 میلیون متر ثبت شد، اما داده های بانک مرکزی نشان می دهد که این رقم در چیتگر و منطقه 22 پایتخت کمتر از 70 میلیون متر است. به عبارت ساده، اگر میانگین ارزش یک خانه 100 متری در تهران هشت میلیارد و 100 میلیون باشد، این رقم در منطقه چیتگر منطقه 22 به کمتر از هفت میلیارد می رسد. که در پلتفرم های املاک و مستغلات دیده می شود، با ارقام رسمی فاصله زیادی دارد.

فرارو نوشت: قیمت آپارتمان در چیتگر و سایر محلات واقع در منطقه ۲۲ تهران متری ۶۹ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان برآورد شده است. این رقم در پی 115 تراکنش توسط بانک مرکزی محاسبه شده است. اسفند پارسال در چندین محله منطقه 22 از جمله چیتگر به دست آمد که دقیقا 12 میلیون متر کمتر از میانگین کل شهر است.

قیمت آپارتمان در تهران اسفند پارسال متری 81 میلیون و 440 هزار تومان ثبت شد که می توان گفت قیمت آپارتمان در چیتگر منطقه 22 تهران تقریبا 15 درصد کمتر از قیمت کل شهر است.

البته متوسط ​​قیمت یک آپارتمان در چیتگر متری حدود 69 میلیون است و طبیعتاً عناصری مانند امربانا و امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری در حین معامله از تعیین قیمت نهایی مستثنی نیستند. عدد. گفتنی است، اگر همان 69 میلیون متر مربع را ملاک قرار دهیم، خرید یک آپارتمان 50 متری در چیتگر به طور متوسط ​​سه میلیارد و 472 میلیون هزینه دارد و یک آپارتمان 100 متری باید شش میلیارد و شش هزار و 944 میلیون هزینه داشته باشد. .

قیمت آپارتمان در چیتگر بر اساس ارقام پیشنهادی می باشد.
قیمت آپارتمان در چیتگر بر اساس ارقام پیشنهادی و ترجیحی فروشندگان نسبت به آمار رسمی، متری تقریبا 16 میلیون است. زیرا در سکوهای مسکن، میانگین قیمت یک آپارتمان در چیتگر با توجه به ارقام و ارقامی که فروشندگان انتظار دارند، 85 میلیون و 300 هزار مترو برآورد می شود.

با توجه به انتظار فروشندگان، قیمت آپارتمان در چیتگر حدود 20 درصد بالاتر از آمار رسمی تخمین زده می شود و به نظر می رسد سطح توقع فروشندگان برای یافتن مشتری باید تا سقف 70 میلیون متر کاهش یابد. .

قیمت آپارتمان در چیتگر بر اساس آخرین فایل های پیشنهادی می باشد.
فروشنده قیمت آپارتمان 92 متری حوالی دریاچه چیتگر تهران را 6 میلیارد و 440 میلیون تومان تعیین کرد. برای یافتن مشتری برای خانه ای که تقریباً 10 سال پیش ساخته شده است، فروشنده قیمت هر متر مربع 70 میلیون را تعیین کرده است که تقریباً برابر با میانگین قیمت یک خانه در این نقطه از شهر است.

قیمت یک آپارتمان 91 متری دیگر حدود هفت هزار و 900 میلیون است که کمی بیش از 86 میلیون متر است. این یکی سه سال پیش ساخته شده است و احتمالاً مالک انتظار بیش از میانگین قیمت منطقه را دارد زیرا واحد دارای آسانسور، انباری و پارکینگ همزمان است.

آپارتمان نوساز 98 متری در چیتگر 107 میلیون و 142 هزار تومان آگهی شده است. این 26 میلیون بیشتر از میانگین شهر است. این رقم تنها بالاتر از میانگین قیمت مسکن در مناطق یک تا سه تهران است. با این حال، نو و مجهز بودن واحد احتمالاً بر تعداد پیشنهادی فروشنده تأثیر گذاشته است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا