عمومی

خرید تابلو دکوراتیو

21 مدل از طرح مینیمال برای خرید تابلو دکوراتیو

21 مدل از طرح مینیمال برای خرید تابلو دکوراتیو

تابلو دکوراتیو مینیمال با طراحی ساده و بدون تاکید بر جزئیات طرفداران بسیاری دارد. این تابلوها در دکوراسیون منازل و محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرند. قصد داریم در این مطلب شما را با 21مدل  از طرح‌های مینیمال آشنا کنیم تا برای خرید تابلو مینیمال اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید.

  1. تابلو مینیمال دخترانه                                                                                                                                             برای خرید تابلو مینیمال با طرح‌های دخترانه می‌توانید تابلو با طرح چهره یا فیگور دخترانه را انتخاب کنید. تابلو مدرن مینیمال برای اتاق دختران نوجوان که طرفدار سبک‌های مدرن هستند و سادگی را بیشتر می‌پسندند مناسب‌تر است.

تابلو مینیمال مدرن

برخی از وسایل تزئینی باعث می شود محیط ما دارای اصالت خاصی گردد تا هر فردی که وارد فضای ما می شود هنگامی که نگاهش به تابلوی دکوراتیو مینیمال که شما نصب کرده اید و از نوع مدرن نیز می باشد می افتد حال خوبی به او دست دهد. افرادی که این تابلوها را در حال مشاهده هستند دیگر شما را یک فرد معمولی نمی بینند بلکه شما را به چشم فردی می بینند که دارای ذائقه هنری خوبی هستید و دارای روحیه لطیف می باشد بنابراین مهم است چه تابلویی قرار است خریداری نمایید و در کجا آنها را نصب نمایید. به عنوان مثال شما در فضایی کار می کنید که دکوراسیون آن به نحوی چیده شده است که از بصورت فانتزی یا مدرن طراحی گردیده است از رنگهای آبی استفاده شده است و غیره شما برای چنین محیطی نمی توانید از تابلو دکوراتیو نقاشی استفاده نمایید زیرا با فضای داخلی شما تناسب و هم خوانی ندارد برای چنین فضاهایی بهتر است از دکوراتیو مینیمال مدرن به کار بگیرید تا هماهنگ با فضای شما باشد.

خرید تابلو دکوراتیو

مشخصات تابلو دکوراتیو مینیمال

مکان های زیادی در منزل وجود دارند که مشخصات آنها با یکدیگر تفاوت زیادی دارد مانند قسمت مبلمان منزل، بنابراین باید در نظر داشته باشیم که تابلو دکوراتیو مینیمال برای چه مکانی می خواهیم تهیه نماییم انواع و اقسام تابلو دکوراتیو مینیمال وجود دارد که به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.ی از آنها اشاره خواهیم نمود. تابلوهای دکوراتیو مینیمال به جهت نوع مکانی شامل تابلو دکوراتیو مینیمال پذیرایی، تابلو دکوراتیو مینیمال آشپزخانه، تابلو دکوراتیو مینیمال کودک وغیره همچنین برای مکانهای خاصی چون رستوران، کافی شاپ، مجتمعهای تجاری و یا اداری باید از تابلو متناسب با این امکان استفاده نماییم.

خرید تابلو دکوراتیو

بسته بندی تابلو دکوراتیو مینیمال مدرن

برای خرید اجناس با اصالت و اینکه این جنس مورد نظر دارای بهترین کیفیت باشد علاوه بر اینکه باید بدانیم شرکت سازنده ی آن دارای چه رزومه و سابقه ای است باید به بسته بندی آن نیز توجه شود مخصوصا اگر در حال خرید تابلو گل برجسته مینیمال مدرن باشیم. البته باید به نکات دیگری هم برای خرید یک تابلو توجه شود تا تابلویی که می خریم در بهترین نوع خود باشد و بتواند متناسب به محل نصب آن باشد به عنوان نمونه اندازه تابلوهایی که می خریم بسیار مهم است نباید تابلو بیش از اندازه بزرگ و یا بیش از اندازه کوچک باشد.به عنوان مثال اگر فضای شما بسیار بزرگ باشد و شما از تابلو دکوراتیو مینیمال کوچک استفاده نمایید تاثیر زیادی در زیبایی خانه شما نخواهد داشت و همین طور برعکس  این موضوع، یعنی اگر فضای شما فضای محدود و کوچکتری باشد و از شما از تابلوهای بزرگ استفاده نمایید مکان شما را شلوغ و پر المان نشان می دهد که برای بسیاری از افراد خسته کننده خواهد بود. اینکه اندازه ی تابلو ها چقدر باشد مقدار مشخصی و دقیقی از آن بیان نشده بلکه باید به تناسب محل خود در نظر بگیرید که آن اندازه چقدر باید باشد ولی به طور کلی چیزی در حدود 60 درصد از فضای مد نظر شما را باید تابلو دکوراتیو مینیمال اشغال کند و کمتر و بیشتر از این مقدار ممکن آن زیبایی که انتظار دارید را فراهم نکند. همچنین ارتفاع آن نیز بسیار اهمیت دارد منظورمان ارتفاع تابلو دکوراتیو مینیمال از زمین نیست بلکه نسبت به سطح مبل یا میزی که در محل قرار دارد باید سنجیده شود که برای این مورد پیشنهاد می شود اندازه 30 سانتی متری را رعایت نمایید.

 

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا