اخبار روز

خرید این خودرو بدون قرعه کشی! /شرایط ثبت نام

به گزارش پی ام آپ، سازمان خودروسازی پس از راه اندازی سامانه فروش یکپارچه بدون مکانیسم قرعه کشی از تمامی خودروسازان خواست محصولات خود را تنها از این مسیر عرضه کنند. پیش از این خودروسازان این امکان را داشتند که با کمک اهرم سوآپ کالا، خودروهای خود را به خریداران تحویل دهند. پس از تعامل وزارت حراست و بورس کالا، این امکان فراهم شد که برخی خودروهایی که تقاضای کمتری برای آنها وجود دارد، در تابلوی بورس کالا قرار گیرند و از این مسیر به دست مشتریان برسند.

بهمن موتور محصول پیکاپ خود را از طریق بورس کالا در اختیار متقاضیان قرار می دهد. طبق اخبار منتشر شده، در 10 خرداد 1402، کاپرا 2 به بازار عرضه می شود. همزمان بهمن موتور از طریق بورس کالا، کاپرا 2 را در دستور کار قرار داد، این روزها شاهد دور دوم فروش محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه خودرو هستیم.

طبق اعلام بورس کالا، متقاضیان خرید این خودرو می توانند تا ساعت 16:00 سه شنبه (9خرداد 1402) سفارش دهند. امکان ثبت سفارش خرید کاپرا 2 از طریق کارگزاران طبق روال معمول می باشد. بهمن موتور برای فروش 150 دستگاه از این محصول پیکاپ پشت ویترین بورس کالا برنامه ریزی کرده است. متقاضیان خرید کاپرا 2 توجه داشته باشند کاپراهای عرضه شده در کیف محصول فقط در رنگ سفید موجود می باشد.

همچنین بورس کالا اعلام کرده است که متقاضیان ملزم به واریز 100 درصدی مبلغ پایه خودرو برای شرکت در این طرح فروش بورس هستند. قیمت پایه وانت کاپرا 864 میلیون تومان است.

البته این طرح فروش نیز مانند طرح های قبلی تعویض خودرو محدودیت های فوق را برای متقاضیان شرکت در آن لحاظ نکرده است. متقاضیانی که قصد خرید وانت کاپرا 2 را از طریق بورس دارند و از سال 1398 در طرح های فروش خودروسازان شرکت کرده و خودرو دریافت کرده اند نیز می توانند در طرح فروش بورسی کاپرا 2 بهمن موتور شرکت کنند.

البته باید تاکید کرد که هر متقاضی خرید کاپرا 2 تنها می تواند یک دستگاه از این خودرو از طریق بورس کالا خریداری کند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا