اخبار روز

خودرویی که بدون قرعه کشی و فقط با ثبت نام در سامانه میتونی بخری!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ؛ سیاستگذار خودرو پس از راه اندازی سامانه فروش یکپارچه با مکانیزم بدون قرعه کشی از تمامی خودروسازان خواست تا محصولات خود را تنها از این طریق به فروش برسانند. پیش از این خودروسازان این امکان را داشتند که با استفاده از اهرم بورس کالا، خودروهای خود را به خریداران بفروشند. پس از تعامل وزارت حراست و بورس کالا، این امکان فراهم شد تا برخی خودروهایی که تقاضای کمتری برای آنها وجود دارد، در بورس کالا عرضه شوند و از این مسیری که در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، به دست مشتریان برسند. طبق اخبار منتشر شده، در 10 ژوئن 1402، کاپرا 2 به بازار عرضه می شود. همزمان بهمن موتورز راه اندازی کاپرا 2 از طریق بورس کالا را در دستور کار قرار داد که این روزها شاهد دور دوم فروش محصولات بودیم. خودروسازان ما هم در مسیر سامانه یکپارچه خودرو هستیم اما بهمن موتور با هماهنگی وزارت حراست در دور جدید فروش خودرو با مکانیزم غیر قرعه کشی حاضر نشد. ماشین شما می توانید تا ساعت 16:00 امروز سه شنبه (9 خرداد 1402) سفارش دهید. سفارش خرید کاپرا 2 طبق روال قبلی از طریق شرکت های کارگزاری امکان پذیر است. بهمن موتور در نظر دارد 150 دستگاه از این محصول پیک آپ را پشت ویترین بورس به فروش برساند. متقاضیان خرید کاپرا 2 به کپرهای ارائه شده در آن توجه داشته باشند مبادله کالا فقط در رنگ سفید موجود است.

همچنین بورس کالا اعلام کرده است که متقاضیان برای شرکت در این طرح فروش بورس باید 100 درصد مبلغ پایه این خودرو را واریز کنند. قیمت پایه وانت کاپرا 864 میلیون تومان است که البته این طرح فروش نیز مانند طرح های قبلی فروش بورس خودرو محدودیت های فوق را برای متقاضیان شرکت در آن در نظر نمی گیرد. متقاضیانی که قصد خرید کامیون کاپرا 2 را در بورس دارند و از سال 98 در طرح های فروش خودروسازان شرکت کرده و خودرو دریافت کرده اند نیز می توانند در طرح فروش بورس بهمن موتور کاپرا 2 شرکت کنند. تاکید کرد: هر متقاضی خرید کاپرا 2 تنها می تواند یک دستگاه از این خودرو را از طریق بورس خریداری کند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا