عمومی

خرید انواع داکت اسپلیت و کویل آبگرم در تهویه مطبوع مایسا

داکت اسپلیت ها نوعی از سیستم های تهویه مطبوع بشمار می آیند که از دو بخش کندانسور یا یونیت خارجی و هواساز یا یونیت داخلی تشکیل شده اند. یکی از مهم ترین ویژگی های این سیستم ها قابلیت کارکرد دو گانه آن ها می باشد که سبب شده است علاوه بر این که در فصل های گرم مانند تابستان توانایی خنک نمودن محیط را به خوبی داشته باشند در فصل زمستان نیز گرمایی مورد نیاز را برای محیط مورد نظر فراهم خواهند آورد. از این رو این سیستم در انواع متنوع تولید می شوند یکی تمامی آن ها از پرکاربردترین دستگاه های تهویه مطبوع شناخته می شوند.

خرید داکت اسپلیت

مقایسه داکت اسپلیت معمولی و اینورتر

این سیستم تهویه در دو نوع اینورتر و معمولی طراحی و تولید می گردد. هنگام خرید داکت اسپلیت توجه به اینورتر بودن و یا معمولی بودن دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی نوع اینورتر به گونه ای است که کیت اینورتر برای روی موتور نصب می شود تا دور موتور را متناسب با دمای اتاق تغییر دهد. استفاده از کیت اینورتر سبب می شود تا موتور دستگاه به طور مداوم خاموش و روشن نشده و از این رو انرژی کمتری نیز مصرف می کند.

در واقع این طور می توان گفت که در نوع اینورتر دستگاه زمانی که دمای اتاق بالا و گرم است دور موتور به منظور خنک نمودن هوا بالا رفته و زمانی که دمای اتاق پایین آمده و سرد است دور موتور به صورت خودکار کاهش می یابد. این عملکرد و اتوماتیک کم و زیاد شدن دور موتور از استهلاک دستگاه جلوگیری نموده و از این طریق و طول عمر آن را افزایش می دهد.

در نوع معمولی عملکرد موتور این گونه است که کمپرسور، گاز مبرد درون محفظه را متراکم کرده و سپس آن را از طریق لوله های مبرد به اوپراتور ارسال می کند تا از این طریق اتاق را خنک نماید. هنگامی که دمای محیط بالا رفته و گرم می شود واحد کمپرسور به منظور خنک نمودن هوا دوباره شروع به فعالیت نموده و این سیکل به طور مداوم تکرار می شود. از این رو در نوع معمولی به دلیل خاموش و روشن شدن مدام سیستم علاوه بر وارد آمدن فشار بیشتر و به دستگاه و پایین آوردن طول عمر آن انرژی بیشتری نیز استفاده می شود. دور موتور در دماهای گوناگون و سیستم سرمایشی و گرمایشی نیز ثابت است و به صورت دستی تنظیم کم و زیاد می گردد. برای خرید داکت اسپلیت ال جی (LG) اینورتر در ظرفیت های متنوع و با قیمت مناسب می توانید به وب سایت مجموعه مایسا به آدرس https://maysa-co.com/ مراجعه نموده و یا از طریق شماره تلفن با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

داکت اسپلیت ال جی (LG)

به طور کلی در اکثر انواع داکت اسپلیت ها از کمپرسور نوع اسکرال و یا روتاری استفاده می شود.

که نوع روتاری مناسب برای مناطق معتدل و مرطوب است و در ظرفیت های 3 تن تبرید کاربرد فراوان دارد. داکت اسپلیت جی پلاس از با کیفیت ترین کمپرسور های روتاری را داشته که به طور معمول در اتاق یا سالن های کمتر از 65 متر کاربرد دارد. همچنین کمپرسور های اسکرال مناسب استفاده دستگاه هایی با ظرفیت هوادهی حداقل 3 تن تبرید الی حداکثر 10 تن تبرید بوده و در مناطق حاره ای کاربرد بسیاری دارند. یکی دیگر از انواع کمپرسور به کار رفته در این محصول نوع پیستونی که قدرت هوادهی بالایی دارد و برای استفاده در مناطق گمرسیری مناسب است. نوع کمپرسور بایستی متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر انتخاب شود تا علاوه بر بالا رفتن بازدهی دستگاه دچار استهلاک نشود.

در این دستگاه برای انجام عملیات گرمایشی از سه روش می توان بهره برد. در ساختمان هایی که لوله کشی گاز و یا موتورخانه وجود ندارد می توان از کویل برقی می توان استفاده کرد که در این صورت مصرف برق تا حد بسیاری افزایش می یابد.

روش دیگر بهره گیری از هیت پمپ هوای گرم است که در این روش نیز مصرف انرژی برق بالا خواهد بود. بعلاوه در مناطقی که دما بسیار پایین باشد امکان یخ زدگی کندانسور نیز وجود خواهد داشت. اما بهترین روش برای تامین عملیات گرمایشی توسط این سیستم تهویه مطبوع استفاده از کویل آبگرم است. کویل آبگرم، از موتورخانه مرکزی و یا پکیج دیواری و زمینی آب گرم دریافت می کند. در واقع می توان گفت این سیستم لوله مارپیچی از جنس مس است که برای حفظ حرارت بسیار مناسب می باشد. همچنین در صورت استفاده از این روش مصرف انرژی بسیار کاهش یافته و در مدت بسیار کوتاه دمای محیط گرم می شود. چنانچه تمایل به خرید کویل آب گرم داکت اسپلیت و یا انواع برند های شناخته شده و با کیفیت سیستم های تهویه را دارید می توانید از طریق شماره تلفن 87700962-021 با کارشناسان فروشگاه مایسا تماس حاصل فرمایید تا آن ها شما را در انتخاب بهترین سیستم متناسب با محیط و شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر راهنمایی کنند.

کویل آب گرم داکت اسپلیت

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا