اخبار روز

خرمشهر فتح شد؛ خرمشهرها مانده اند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین استان سمنان، در این نشست اطلاع رسانی به مناسبت درگذشت رئیس جمهور، راوی دفاع مقدس استان سمنان با تسلیت گفت: در جنگ تحمیلی، استواری و خستگی ناپذیری از ویژگی های بارز بود. از افراد حاضر در دوران دفاع مقدس و تجهیزات و امکانات موجود. دلیلی برای زنده ماندن در جنگ یا مقاومت اجباری وجود ندارد نبود.
علی ذبیحی با بیان اینکه نیازی به گفتن این نکته نیست که همه دوره های جنگ جنگی نابرابر و نابرابر علیه ما بوده و همه کشورها به نوعی در آن شرکت داشته اند، گفت: آزادسازی خرمشهر از دست عراقی ها. رژیم بعث یکی از مهمترین وقایع جنگ تحمیلی بود که سرنوشت و ماهیت جنگ را تغییر داد
وی تصریح کرد: شجاعت، مردانگی و غیرت سه اصل برجسته در تمام دوران جنگ به ویژه در تصرف خرمشهر بود و این واقعه (تسخیر خرمشهر) در تاریخ جهان اتفاقی بی نظیر به شمار می رفت و آن را پرچمی افتخار کرد. و ثبات ملت ایران.
ذبیحی افزود: 34 روز است که مردم خرمشهر و نیروهای مردمی در مقابل رژیم مسلح صدام ایستاده اند و پس از گذشت 19 ماه از جنایات خرمشهر، عملیات برنامه ریزی شده شهید باقری به شکست بیانیه تاریخی امام خمینی (ره) منتهی می شود. ) که فرمود: خرمشهر را خدا تحویل داده است.
وی خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر از دست رژیم بعث یکی از مهم ترین اتفاقات جنگ تحمیلی بود که سرنوشت و ماهیت جنگ را تغییر داد و آثاری از جمله ایجاد بی ثباتی در عراق داشت. ارتش و تغییر اوضاع سیاسی – موازنه نظامی به نفع ایران و اثبات توان رزمی ایران
گفتنی است 85 شهید از 5500 شهید رزمنده در راه آزادسازی خرمشهر متعلق به استان سمنان است.
وی خاطرنشان می کند: برنامه روایت سالروز آزادسازی خرمشهر همزمان با مراسم عزاداری شهدای سانحه سقوط بالگرد و به همت پایگاه بسیج نور و شرکت توزیع نیروی برق شورای امور ایثارگران استان سمنان اجرا شد. .

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا