اخبار روز سینما

خدا خیرت بده، از رفتن عمرت خبر نداری


به گزارش مگتو حمید لولایی یکی از بازیگران طنز است که عکسش به تازگی در فضای مجازی دست به دست شده است. حمید لولایی با ترانه های «زیر آسمان شهر»، «خانه به دوش» و … به اوج محبوبیت و محبوبیت رسید. از طریق فیلم ها به دست می آید. حمید لولایی برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم کمدی «چند میگیری گیری کنی» شد. حمید لولایی سالهاست که ازدواج کرده و پدر دو دختر است. عکس قدیمی حمید لولایی را در زیر مشاهده می کنید.

حمید لولایی از سال ۱۳۶۹ ازدواج کرد و زندگی مشترک را آغاز کرد. این بازیگر نقش خشایار در سریال زیر آسمان شهر برای اولین بار در یک مهمانی خانوادگی با همسرش آشنا شد و در آنجا عاشق او شد. او دو دختر به نام های مریم و سارا دارد.

حمید لولایی که از کودکی به جای بازی کودکانه برای کودکان خیابانی نمایش اجرا می کرد، روی کاغذها نقاشی می کشید و در جعبه می پیچید و شروع به قصه گویی کرد تا اینکه خواهر کوچکترش را مدیر فروش بلیت کرد. برای تماشای برنامه اش از بچه ها پول می گرفت اما بعد از مدتی پول بچه ها را پس می داد.

حمید لولایی


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا