اخبار ارز دیجیتال

خدای مصر باستان جدیدترین روند بازار سکه میم با رشد هزار درصدی!

زمان مطالعه: 2 دقایق

با افزایش شور و شوق میم کوین در بازار ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم بیشتری در حال ظهور هستند و برخی از آنها رشد انفجاری را تجربه می کنند.
به گزارش رمز نیوز و بر اساس داده های بازار، یکی از سکه های جدید میم با رشد نجومی Kek (KEK) نام دارد که مخفف آن KEKE است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت Coin Market Cap، قیمت این میم کوین که به تازگی در شبکه اتریوم ایجاد شده است، در 24 ساعت گذشته رشد 1666 درصدی را تجربه کرده است. این رشد چشمگیر باعث شده است که Memecoin Keck به سومین ارز دیجیتال محبوب در بازار در حال حاضر تبدیل شود.
خدای مصر باستان جدیدترین روند بازار سکه میم با رشد هزار درصدی!در توضیح ارز دیجیتال Kek در وب سایت Coinmarketcap آمده است که Prowe Kek یک پروژه مبتنی بر میم است که قدرت خدای مصر باستان Kek را با فرهنگ میم مدرن ترکیب می کند. این پروژه از میم محبوب Cult of Kek الهام گرفته شده است. هدف این پروژه مهار نیروهای جادوی تقلیدی برای به جا گذاشتن اثری پاک نشدنی در دنیای رمزنگاری است. کک، خدای ارزهای دیجیتال، با حفظ یک اقتصاد پر رونق که در آن وفاداران پاداش زیادی دریافت می‌کنند، به پیروانش اطمینان می‌دهد که موفق می‌شوند.

لازم به ذکر است که کارشناسان ارزهای دیجیتال نسبت به سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه که کاربرد خاصی ندارند هشدار می دهند. همانطور که بارها در اخبار قبلی گزارش شده است، قیمت این نوع ارز دیجیتال می تواند به همان سرعتی که افزایش یافته است، کاهش یابد.

در صفحه قیمت های فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای دیجیتال را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.

نوشته خدای مصر باستان جدیدترین روند بازار سکه میم با هزار درصد رشد! اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا