اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

خداحافظی طارمی با اشک شوق و گل قهرمانی؛ وداعی باشکوه با هواداران پورتو

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال گفت: خاطرات خوبی با پورتو داشتم و برای همیشه طرفدار پورتو باقی می‌مانم.

به گزارش ایرنا، فینال جام حذفی پرتغال شب گذشته بین تیم‌های پورتو و اسپورتینگ لیسبون برگزار شد که در نهایت پورتو موفق شد با نتیجه ۲ بر یک در این دیدار به برتری دست پیدا کند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در نیمه دوم به میدان آمد و موفق شد گل برتری تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

طارمی در پایان این دیدار در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پورتو گفت: افتخار می‌کنم که اینجا بودم. چهار سال بخشی از این تیم خوب بودم و همه این سالها برای من باورنکردنی بود. امسال به‌خاطر حضور در جام ملت‌های آسیا مقداری درگیری ذهنی داشتم و نتوانستم به‌طور کامل در اختیار پورتو باشم. شاید نتوانستم خیلی خوب بازی کنم و از هواداران پورتو معذرت می‌خواهم.

وی افزود: خاطرات بسیار خوبی با پورتو دارم. امروز در فینال جام حذفی گل زدم و بردیم. مهمترین موضوع این است که ما همیشه برای هواداران و باشگاه بازی کردیم و این یک افتخار است. این فصل دوره سختی برای پورتو و من بود و من می‌خواستم خیلی به تیم کمک کنم. من از این به بعد مثل همیشه طرفدار پورتو هستم.

مهاجم ایرانی تیم پورتو درباره اینکه امسال آمار گلزنی کمتری نسبت به فصل قبل داشت نیز اظهار داشت: من تمام تلاشم را کردم و این فصل برای پورتو سخت و پیچیده بود، هدفم کمک به پورتو بود و هواداران انتظار بیشتری داشتند، این خواسته آنها طبیعی بود، اما گاهی غیرممکن است. برای همیشه طرفدار پورتو باقی می‌مانم. خیلی خوشحالم که در این مدت بخشی از تیم پورتو بودم و این چهار سال برای من باورنکردنی بود، خاطرات خوبی با پورتو داشتم و بازی برابر اسپورتینگ لیسبون و کسب جام قهرمانی حذفی پرتغال با گلزنی‌ام را فراموش نخواهم کرد.

خداحافظی طارمی با اشک شوق و گل قهرمانی؛ وداعی باشکوه با هواداران پورتو

طارمی در ادامه اظهار داشت: در بازی با اسپورتینگ هم با هدف خوشحالی هواداران و باشگاه به میدان رفتیم و در نهایت هم جام قهرمانی را به دست آوردیم، این قهرمانی هم باعث افتخار من است.

این آخرین حضور طارمی در لباس پورتو بود و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران فصل آینده برای اینتر ایتالیا به میدان می‌رود.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا