اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

خداحافظی راموس از سویا با انتشار یک پیام

راموس در این پیام که با عکسی از او در حال قدردانی از هواداران سویا منتشر شده نوشته است: «یک فصل سخت به انتهایش رسید؛ اگرچه که برای من فصلی خاص بود. از همه شما سویایی‌ها به خاطر محبت و حمایت بی‌قید و شرط‌تان تشکر می‌کنم. شما در قلب من جا دارید.»

کاپیتان تیم فوتبال سویا با انتشار بیانیه‌ای جدایی‌اش از تیم آندلسی را قطعی کرد.

به گزارش تسنیم، در حالی که پیش از این گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره احتمال ماندن سرخیو راموس در تیم فوتبال سویا شنیده می‌شد، انتشار یک بیانیه از سوی خود بازیکن عملاً این موضوع را منتفی کرد.

محتوای پیامی که ستاره سابق رئال مادرید منتشر کرده طوری است که به نظر می‌رسد او دارد با هواداران تیم سفیدپوش آندلس خداحافظی می‌کند و آماده پایان دادن به دومین دوره حضورش در رامون سانچس پیسخوان است.

راموس در این پیام که با عکسی از او در حال قدردانی از هواداران سویا منتشر شده نوشته است: «یک فصل سخت به انتهایش رسید؛ اگرچه که برای من فصلی خاص بود. از همه شما سویایی‌ها به خاطر محبت‌ و حمایت بی‌قید و شرط‌تان تشکر می‌کنم. شما در قلب من جا دارید.»

سرخیو راموس دوران بازیگری‌اش را از آکادمی سویا آغاز کرد و از سال 1996 و تا 2005 نیز در خدمت باشگاه شهر زادگاهش بود. او سال 2023 پس از دو فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن به لالیگا برگشت تا دوره دوم حضورش در آندلس را آغاز کند. در این مدت او مجموعاً 37 بازی برای سویا انجام داد و 7 گل به ثمر رساند اما شرایط بحرانی تیم که با عزل و نصب سه مربی همراه بود، اجازه نداد که او و هم‌تیمی‌هایش در جایگاهی بالاتر از چهاردهم، فصل را به پایان برسانند.

قرارداد راموس با سویا تا پایان ماه ژوئن اعتبار دارد و گفته می‌شود که او راهی MLS خواهد شد تا سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش را در آمریکا سپری کند.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا