اخبار روز سینما

خداحافظی با نوجوانی رهی در سریال «سرزمین مادری» با انتشار یک نوشته!/جزئیات

با پخش قسمت بیست و یکم سریال «سرزمین مادری» داستان رهی در کودکی و نوجوانی به پایان رسید، علی شادمان بازیگر نوجوانی این شخصیت با انتشار متنی از وی خداحافظی کرد و خطاب به او نوشت: رهی پسر عزیز و پویا ایران پس از 15 سال دوستت دارم.

به گزارش بازتاب آنلاین، فصل اول سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی با پخش قسمت بیست و یکم به پایان رسید. در پایان این فصل، داستان «رهی» در کودکی و نوجوانی به پایان رسید و مخاطبان در ابتدای فصل دوم داستان زندگی او را در جوانی با نقش شهاب حسینی دنبال خواهند کرد.

علی شادمان به بهانه پایان بازی در این سریال با انتشار متنی از «رهی» خداحافظی کرد و خطاب به او نوشت: «رهی ای پسر عزیز و پویای ایران زمین، دو سال از مهم ترین سال ها را سپری کردی. جوری از زندگی من که امروز هم بعد از 15 سال یادت می افتم. من دوستت دارم. در دنیای واقعی تو درگیر افکار کسانی بودی که 15 سال در داستان هایت با آنها دعوا می کردی.”

شادمان در پایان متن خود به سریال «سرزمین مادری» با نام قبلی «سرزمین کهن» اشاره کرد و نوشت: سرزمین کهن پس از پانزده سال بالاخره خداحافظ.

سریال «سرزمین مادری» از سال 1387 شروع به تولید کرد و در سال 1392 از شبکه سه پخش شد اما پس از چهار قسمت به دلیل اعتراض بختیاری ها پخش آن متوقف و سریال توقیف شد. سرانجام پس از یک دهه، این سریال توقیف شد و از ابتدای مهر به صورت انحصاری روی پلتفرم «تلوبیون» منتشر شد. شبکه سه نیز پس از انتشار 4 قسمت، پخش این سریال را به صورت هفتگی آغاز کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا