اخبار روز

خبر فوری: وام 10 میلیونی با بازپرداخت 2 ساله برای مردم

وام قرض الحسنه از جمله کمک های بلاعوض است که بانک ها با نرخ سود بسیار پایین و با شرایط ویژه به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است زیرا همانطور که از نام آن پیداست وام با سود کمتر نسبت به سایر وام ها می باشد. به طور معمول، نرخ سود وام بین صفر تا 4 درصد است. در زیر پیام های جدید از وام مسکن این را بخوان

وام قرض الحسنه صندوق های بازنشستگی برای بسیاری از افرادی که مشکلات اقتصادی دارند مفید است. سازمان تامین اجتماعی با ایجاد بستری مناسب سعی در اعطای وام 12 میلیون تومانی به مستمری بگیران داشته است. مزایای در نظر گرفته شده در این مرحله قرار است به بازنشستگان واجد شرایط در سراسر کشور پرداخت شود

سهمیه در نظر گرفته شده برای این وام مشمول محدودیت های مشخصی است که مستمری بگیران با در نظر گرفتن شرایط اولیه و پرداخت وام می توانند درخواست دهند. تامین اجتماعی اعلام کرده است که ظرفیت هر شهرستان محدود است و تا زمان تکمیل ثبت نام امکان ثبت نام در این وام وجود دارد. اگر مستمری بگیران به وام ۱۲ میلیون تومانی نیاز دارند، بهتر است با شرایط دریافت وام آشنا شوند.

نحوه ثبت وام 12 میلیون تومانی مستمری بگیران

برای تکمیل ثبت نام اولیه احراز هویت و مشخصات با در نظر گرفتن شرایط اعلام شده کافی است متقاضیان با آدرس غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir تماس گرفته و شرایط لازم را مطالعه نمایند. با توجه به شرط اعلام شده حداقل 10 سال سابقه بیمه پرداختی برای دریافت سود الزامی است.

شرایط وام نیز به خوبی اندیشیده شده است تا متقاضیان بتوانند به راحتی وام مورد نظر خود را دریافت کنند. از دیگر شرایط اعلام شده از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز امکان کسر اقساط بر اساس شرایط حقوق دریافتی است.

مبلغ وام و تعداد اقساط آن چقدر است؟

همانطور که از عنوان مشخص است مبلغ تسهیلات اعلامی از سوی سازمان تامین اجتماعی تقریبا 12 میلیون تومان است که بازپرداخت آن در مدت 24 ماه تعیین شده است. متقاضیان می توانند در زمان تعیین شده به سایت سازمان تامین اجتماعی مراجعه و ثبت نام اولیه خود را انجام دهند. پس از ثبت نام اولیه در صفحه درج شده، به بازنشستگان به شرط واجد شرایط بودن امکان مطالبه مزایا داده می شود.

وام کوتاه مدت دارای نرخ بهره پایینی است که آن را به گزینه ای عالی برای بسیاری از بازنشستگان تامین اجتماعی تبدیل می کند. افرادی که برای ثبت این وام مشکل دارند و یا می خواهند اطلاعات تکمیلی دریافت کنند بهتر است شخصاً به اداره رفاه اجتماعی شهر خود مراجعه کنند تا مسئولان مربوطه در این زمینه به آنها کمک کنند.

با توجه به اینکه دریافت تسهیلات در ایران مراحل خاص خود را می طلبد، سازمان تامین اجتماعی سعی کرده شرایط ساده تری را برای پرداخت مزایای جدید خود در نظر بگیرد. مستمری بگیران دائماً با مشکلات وجودی دست و پنجه نرم می کنند. در هنگام مطالعه شرایط اولیه، افرادی که مایل به دریافت وام تامین اجتماعی هستند، کافی است به سایت سازمان مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند. علاوه بر الزامات اولیه ذکر شده، مستمری بگیران باید یک سیم کارت به نام خود داشته باشند تا بتوانند مراحل ثبت نام را به درستی انجام دهند. / منبع: مانیبان

بانک ملی 300 میلیون تومان وام با شرایط ویژه پرداخت می کند

طبق گزارش بانک اول و اعلام محمدرضا حسین زاده، طبقات متوسط ​​جامعه نیازمند تسهیلات کم بهره و کم بهره هستند. این طرح به منظور ایجاد شرایط برای اعطای تسهیلات به اقشار کم درآمد جامعه تدوین شد. به گفته حسین زاده سقف تسهیلات این طرح بنا به درخواست متقاضی تا سه برابر اصل مانده سپرده قابل افزایش است. بنابراین می توان از این طرح برای پوشش نیازهای اساسی استفاده کرد.

طرح صدف در واقع نوعی تسهیلات اعتباری است که برای سپرده های شش ماهه، نه ماهه و یک ساله در قالب قرارداد مرابحه پرداخت می شود. مدت بازپرداخت تسهیلات ارائه شده در این طرح بین 12 تا 60 ماه تعیین شده است.

برنامه صدف بانک ملی چیست؟

در طرح صدف بانک ملی می توانید با ایجاد حساب متوسط ​​با سررسید 6، 9 و 12 ماهه تا سقف 300 میلیون تومان تسهیلات با سود 1 تا 18 درصد دریافت کنید. پس چطوری

این طرح شامل چه کسانی می شود؟

کلیه افراد اعم از پزشکان، وکلا، کارگران، کارمندان، رانندگان، قضات، اساتید دانشگاه، مهندسان، کارآفرینان، سرپرستان خانواده، مکانیک و … می توانند با واریز وجه از این تسهیلات بانک ملی استفاده کنند.

شرایط استفاده و تضمین وام صدف بانک ملی

در این طرح امکان حمایت تا سقف 300 میلیون تومان با 2 ضامن معتبر از پزشکان، وکلا، قضات و مدرسان دانشگاه وجود دارد.

کارکنان و مدیران شرکت هایی با میانگین موجودی حساب تا سقف 250 میلیون تومان می توانند به شرط پرداخت حقوق توسط بانک ملی ایران با ضمانت بازپرداخت شرکت و طرح ضامن معتبر از مزایای آن بهره مند شوند.

کلیه کارکنان، سازمان ها و شرکت هایی که حقوق و مزایای خود را از بانک ملی دریافت می کنند می توانند پس از تایید شعبه مورد نظر با واریز شخصی طبق جدول زیر تا سقف 300 میلیون تومان از این فرصت بهره مند شوند.

سایر قسمت های شرکت در قبال ارائه ضمانت نامه شعبه می توانند تا سقف 200 میلیون تومان این تسهیلات را دریافت کنند. به گونه ای که تا سقف 50 میلیون تومان کارمند رسمی دولت یا کارمند پیمانی سازمان های دولتی یا کارآفرین دارای پروانه کسب و همچنین از 50 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان 2 ضامن با شرایط فوق و از یک مبلغ 100 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان 3 ضامن با شرایط بالا ارائه می شود.

مزایای این طرح چیست؟

وام گیرنده می تواند امتیاز این طرح را به بستگان درجه یک خود اعم از همسر، فرزند، پدر، مادر، برادر یا خواهر خود واگذار کند.

در صورتی که متقاضی پس از گذشت یک سال از تاریخ افتتاح حساب، تسهیلات دریافت نکند، با حفظ حداقل 50 درصد از میانگین هدف در طرح، می تواند از تسهیلات استفاده کند.

افرادی که از بانک یا محل کار خود تسهیلات دریافت کرده اند، مجاز به استفاده از این تسهیلات از طریق سپرده شخصی نیستند./پیشنهاد ویژه

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا