اخبار روز

خبر فوری اجرای طرح ترافیک


به گزارش مانیبان، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور; رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ امروز در حاشیه عملیات تجمیع قطعه ۱۲ کیلومتری اتوبان آزادگان و تعریض و ایمن سازی تقاطع شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی گذشته. دو سال است که اقدامات خوبی برای اطمینان و تسهیل دسترسی به محور آزادگان انجام شده و ورود توسط شهرداری تهران انجام شده است.

وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه 16 با ایجاد پلچک از بار ترافیکی این محدوده کاسته شده و شاهد روان سازی در مسیر تردد هستیم. از ماشین ها

موسوی پور با بیان اینکه روسازی خوبی در بستر آزادگان انجام شده است، گفت: از بزرگراه ساوه تا بزرگراه شهید خرازی روسازی شده است.

وی با اشاره به پروژه های امروز گفت: یکی یکی از اقدامات انجام شده در قالب پروژه های شهرداری تعریض و ایمن سازی جاده آزادگان شرقی و بزرگراه شهید لشگری است که تاثیر بسزایی در ترافیک و کاهش بار ترافیکی این محدوده خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در پاسخ به این سوال که کدام یک از جاده های پایتخت نیاز به آسفالت و مرمت دارد، گفت: بیشتر نیازها مربوط به بخش دایره ای شهر تهران به ویژه بزرگراه شهید یاسینی، آزادگان و حتی جاده است. بزرگراه بسیح. ، جایی که اقداماتی برای سنگفرش در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: جزئیات جدید طرح ترانزیت نیمه اول سال 1403

وی درباره بازنگری در طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: قطعا باید این کار انجام شود اما تاکنون با پلیس درباره بازنگری طرح ترافیک صحبتی نشده و موارد پراکنده ای نیز شنیده ایم.

موسوی پور با تاکید بر اینکه بازنگری در طرح ترافیک امری پسندیده است گفت: باید در حوزه کاهش آلودگی هوا و طرح آلایندگی بازنگری صورت گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طرح جدید ترافیک در سال جاری اجرایی می شود، گفت: قطعا با توجه به اینکه کمیته ای در این زمینه با مدیریت شهری و نیروی انتظامی تشکیل شود و طرح ترافیک بررسی شود. این مسائل را در نظر بگیرید، طرح ترافیک جدید قطعا اجرا می شود». امسال نمیاد


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا