اخبار روز

خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای طرح همسان سازی مستمری ها اعلام شد

در این جلسه در خصوص موضوع حمایت از مستمری بگیران تامین اجتماعی بحث و تبادل نظر شد. مقرر شد در صورت اجرای ابلاغ و تناسب احکام در جلسه یک ماهه باقیمانده مجلس یازدهم، مجدداً تشکیل جلسه داده و وضعیت و شرایط احکام را بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر این کمیسیون وضعیت فعلی سیاست همسان سازی حقوق بازنشستگان را تشریح کرد.

گزارش مطلبی مهرولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی به تشریح جلسه این کمیسیون گفت: جلسه امروز (دوشنبه، سه شنبه) اردیبهشت ماه(ماه) کمیسیون اجتماعی با محوریت و موضوع بحث تناسب حقوق مستمری بگیران بیمه اجتماعی با حضور رئیس سازمان بیمه اجتماعی کشور، معاونین این سازمان و رئیس سازمان کارگری برگزار شد. انجمن بازنشستگان

وی ادامه داد: در این جلسه درباره وضعیت و شرایط افزایش حقوق بازنشستگان در اجرای قانون برنامه هفتم توسعه بحث و تبادل نظر شد. از آنجایی که هنوز برنامه هفتم توسعه ابلاغ نشده است، مسئولان نهاد تامین اجتماعی منتظر ابلاغ رسمی این قانون هستند تا تصمیمات بر اساس آن را اجرایی کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: البته طبق قانون، مفاد برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال 1403 اعمال می شود، بنابراین هر بار که این قانون ابلاغ می شود، معوقات ماه(های) آخر مستمری بگیران. پرداخت خواهد شد. با این حال، از آنجایی که هنوز حکمی صادر نشده است، هنوز مشخص نیست که این روابط و تعدیل ها و تناسب حقوق بر چه مبنایی خواهد بود.

اسماعیلی در ادامه گفت: در این جلسه بحث مفصلی در خصوص موضوع حمایت از مستمری بگیران تامین اجتماعی صورت گرفت. مقرر شد در صورت اجرای ابلاغ و تناسب احکام در جلسه یک ماهه باقیمانده مجلس یازدهم، مجدداً تشکیل جلسه داده و وضعیت و شرایط احکام را بررسی کنیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا