اخبار روز

خبری که بازار سکه زیر و رو کرد!

به نقل از شمانیوز، شب گذشته خبری سیاسی مورد توجه دلالان پشت بازار سکه قرار گرفت. دیروز قیمت سکه افت محسوسی را تجربه کرد.

نشریه اسرائیلی هاآرتص در گزارشی مدعی شده است که مذاکرات ایران و آمریکا پیشرفت چشمگیری داشته است. همانطور که در این گزارش آمده است، مقامات اسرائیلی می گویند انتظار می رود تهران و واشنگتن در هفته های آینده به توافقی موقت دست یابند.

معامله گران می گویند که این خبر احتمالاً امروز کف مقیاس افت در بازار سکه را کمی سنگین تر خواهد کرد.

با این حال، برخی از تحلیلگران سیاسی معتقدند که توافق موقت دور از انتظار است و ایران و ایالات متحده مصمم تر برای دستیابی به توافق دائمی هستند.

فعالان بازار سکه گفتند در صورت کاهش قیمت دلار امروز در معاملات نقدی، احتمال سقوط سکه امامی به محدوده ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وجود دارد. اما اگر بازار این خبر را جدی نگیرد، احتمال ورود قیمت سکه به کانال 29 میلیون تومانی وجود دارد.

در چند روز گذشته قیمت جهانی طلا از خط مقاومت 1960 دلار به 1940 دلار کاهش یافت.

برخی از دلالان سکه اعلام کردند کاهش قیمت اونس طلا ممکن است قیمت سکه امامی امروز را تحت تاثیر قرار دهد و بازار را دوباره کاهش دهد.

حباب سکه امامی برای مدتی در کانال 5 میلیون تومان متوقف شد.

حباب سکه امامی برای امروز 6 میلیون و 70 هزار تومان است که ارزش ذاتی سکه را در سطح 22 میلیون و 729 هزار تومان نشان می دهد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا