اخبار روز

خبرهای خوبی در مورد کاهش قیمت ملک وجود دارد

وزیر راه و شهرسازی گفت: خبرهای خوبی در سراسر کشور مبنی بر کاهش قیمت ملک به گوش می رسد و پیش بینی می شود دوباره کاهش یابد.

به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از مترو شهر جدید پرندس با بیان اینکه 10 هزار واحد مسکونی در شهر جدید پردیس طی روزهای آینده به مردم عرضه می شود، اظهار کرد: در حال حاضر 10 هزار واحد مسکونی در شهر جدید پردیس به بهره برداری می رسد. اکنون در برخی شهرهای جدید با خانه های خالی مواجه هستیم. تجهیز انجام شده ولی واحدها خالی است. با سازوکارهای نظارتی که داریم، انشالله این نهادها وارد بازار خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر خبرهای خوبی مبنی بر کاهش قیمت ملک در همه کشورها شنیده می شود و احتمال کاهش مجدد آن وجود دارد. این امر تأثیر مستقیمی بر بازار اجاره خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دلیلی برای رشد ناگهانی و غیرضروری ساخت و ساز مسکن وجود ندارد، بخش بزرگی از این رشد را ناشی از کاهش عرضه زمین دانست. تصمیمی که گرفته ایم تامین زیاد زمین در استان هاست و تا پایان سال 500 هزار قطعه زمین در روستاها را به مردم تحویل خواهیم داد.

بذرپاش گفت: طی هفته های آینده 70 هزار هکتار از اراضی خراسان رضوی را واگذار خواهیم کرد. علاوه بر املاک شهری، املاک روستایی نیز اختصاص داده شده است. این نرده ها که در محدوده شهری به وجود آمده در حال شکستن هستند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا