حمید لولایی: خودم هم از سریال چرخ گردون راضی نیستم

حمید لولایی در گفت‌وگویی درباره دلایل کاهش موفقیت سریال‌های طنز تلویزیون و عدم تکرار تجربه آثار خیابان خلوت‌کن مانند خانه‌به‌دوش و چارخونه صحبت کرد.

او تأکید کرد که اصلی‌ترین دلیل این موضوع، ضعف در فیلمنامه‌های طنز است. «لولایی» در پاسخ به این پرسش که چرا دیگر سریال‌های موفقی مانند گذشته ساخته نمی‌شوند، گفت:

ما کاره‌ای نیستیم، انتخاب نمی‌کنیم، بلکه انتخاب می‌شویم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


صحبت‌های حمید لولایی در مورد سریال چرخ گردون

او با اشاره به اهمیت فیلمنامه در موفقیت آثار طنز، اظهار داشت:

سه ویژگی کار خوب چیست؟ فیلمنامه، فیلمنامه و فیلمنامه. به عقیده او، کمبود نویسندگان طنز قوی در کشور یکی از مشکلات اصلی است، اگرچه بازیگران با تجربه بسیاری در این عرصه حضور دارند.

وی به تجربیات موفق سریال‌های گذشته مانند خانه‌به‌دوش و چارخونه اشاره کرد و افزود:

من نمی‌توانم ادای الکی در بیاورم. باید داستان قابل قبولی وجود داشته باشد.

بازیگر سریال چرخ گردون همچنین درباره فصل دوم این سریال که در حال پخش است، توضیح داد که این فصل از نظر طنز قوی‌تر از فصل اول بوده و امیدوار است که مخاطبان از آن راضی باشند. او افزود:

ما خودمان از فصل اول راضی نبودیم، اما می‌توانیم ادعا کنیم که فصل دوم 70 درصد از فصل اول بهتر است.

«لولایی» همچنین به نقش تلویزیون در همراهی خانواده‌ها اشاره کرد و گفت:

اگر مردم ببینند سریالی خوب است، پیگیر آن می‌شوند. ما باید کاری کنیم که بیننده پای سریال بنشیند، وگرنه تلویزیون یار صمیمی خانواده‌هاست. به یاد دارم زمان سریال‌های پرمخاطب خیابان‌ها خلوت می‌شد و ما باید به آن سطح برسیم.

ویدیو این مصاحبه را مشاهده کنید:

در پایان، «لولایی» از مدیران تلویزیون خواست تا حساسیت‌های خود را کاهش دهند و اجازه دهند طنزپردازان با آزادی بیشتری کار کنند، چرا که طنز طبیعتاً با شوخی و خنده همراه است و باید فضا برای ایجاد این شادی فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال چرخ گردون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما