اخبار روز

حقوق فرزندان و اعضای خانواده بازنشستگان افزایش یافت + جزئیات


به گزارش مانیبان؛ اخبار جدیدی در خصوص زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان و جزئیات افزایش حقوق مستمری بگیران، حق مسکن و عائله مندی بازنشستگان و مستمری بگیران منتشر شده است.

میزان حق اولاد و عائله مندی مستمری بگیران در سال 1403.

در سال 1403 کمک عائله مندی مستمری بگیران تامین اجتماعی 500 هزار تومان و استحقاق فرزند برای هر فرزند 716 هزار تومان بوده است.

سخنگوی دولت روز گذشته از تصویب افزایش 35 درصدی حقوق مستمری بگیران حداقل تامین اجتماعی خبر داد، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در صحن دولت اظهار داشت: بنا به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و اجتماعی. امور. تامین اجتماعی و تامین اجتماعی حقوق حداقل مستمری بگیران را 35 درصد افزایش داد و حداقل حقوق این افراد 10 میلیون تومان خواهد بود.

بازنشستگان کشوری و لشکری ​​بر اساس بخشنامه دولت، ارقام پرداختی حقوق اولاد و عائله مندی بازنشستگان دولت در سال 1403 به شرح زیر است:

استحقاق اعضای خانواده کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری یک میلیون و 400 هزار و 410 تومان (برای بازنشستگان معادل 2900 امتیاز) است.

حقوق فرزندان کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری مبلغ 859 هزار و 562 تومان (برای بازنشستگان معادل 1780 امتیاز) است.

کمک هزینه عائله مندی شاغلان دارای 3 فرزند به بالا یک میلیون و 820 هزار و 533 تومان (برای بازنشستگان معادل 3770 امتیاز)

حق اولاد کارمندان سه فرزند و بیشتر بالغ بر یک میلیون و 117 هزار و 430 تومان (برای بازنشستگان معادل 2 هزار و 314 امتیاز) است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا