اخبار روز سینما

حضور CGI و جلوه های بصری در فیلم اوپنهایمر به گفته سرپرست VFX

اندرو جکسون، اخیراً سرپرست اوپنهایمر VFX حضور CGI و جلوه های بصری در فیلم اوپنهایمر تایید کرد و در مورد آن صحبت کرد.

اوپنهایمر، سرپرست جلوه‌های بصری، توضیح می‌دهد که با وجود استفاده زیاد از جلوه‌های عملی، فیلم از CGI استفاده می‌کند. جلوه های بصری اوپنهایمر شامل دستکاری عناصر بصری مانند حذف اشیاء مدرن از فیلم است.

حضور CGI و جلوه های بصری در فیلم اوپنهایمر

حضور CGI در اوپنهایمر به گفته سرپرست VFX

ترکیب یکپارچه اوپنهایمر از CGI و جلوه‌های عملی، فیلم را چشمگیرتر می‌کند و ضرورت هر دو تکنیک را برجسته می‌کند. VFX اوپنهایمر به دلیل جلوه‌های عملی چشمگیر که برای ایجاد آزمایش بمب اتمی ترینیتی استفاده می‌شود، به طور گسترده در دنیای سینما مورد بحث قرار گرفته است. در حالی که نولان از شکل کلاسیک ابر قارچ تقلید نکرد، تلاش کارگردان برای عملی بودن در این سکانس، یک انفجار واقعی ایجاد کرد که عمدتاً در بیوگرافی استفاده می شود.

با این حال، اندرو جکسون، ناظر VFX اوپنهایمر، سعی کرد استفاده اوپنهایمر از CGI را روشن کند. در حالی که انفجار ترینیتی در مورد استفاده از جلوه های عملی سر و صدای زیادی به پا کرد، جکسون فاش کرد که برخی افراد به اشتباه این را به این معنا می دانند که هیچ جلوه های بصری وجود ندارد، و این به وضوح درست نیست. این فیلم شامل حدود 200 شات است که اکثر آنها با جلوه های CGI با VFX هستند.

بیشتر بخوانید:

حقایق و رازهای پنهان فیلم اوپنهایمر

جلوه های ویژه در اوپنهایمر

حضور جلوه های ویژه در فیلم اوپنهایمر

حضور CGI و جلوه های بصری در فیلم اوپنهایمر
حضور CGI در اوپنهایمر به گفته سرپرست VFX

جکسون گفت:

برخی فکر می کنند که هیچ جلوه های بصری در فیلم وجود ندارد که قطعاً درست نیست. جلوه های بصری می تواند شامل موارد مختلفی باشد.

اما جلوه‌های عملی تنها دلیل پیچیدگی VFX فیلم نیستند. با استفاده و استفاده از ترکیب یکپارچه از CGI و جلوه های عملی، فیلم چشمگیرتر به نظر می رسد. به خصوص اگر بیننده در تشخیص جلوه های بصری مشکل داشته باشد.

جلوه های ویژه در اوپنهایمر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد حضور CGI و جلوه های بصری در فیلم اوپنهایمر چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا